پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای اینکه جایگاه‌مان را در بالای جدول محکم کنیم، باید مس را شکست دهیم.

قاسم دهنوی درخصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: پس از پیروزی مقابل ذوب‌آهن، بازی تلخ مقابل تراکتورسازی را که هنوز هم معتقدم حداقل باید با مساوی تمام می‌شد، فراموش کردیم و دوباره در بالای جدول جای گرفتیم.

وی افزود: فاصله‌ چند تیم در بالای جدول خیلی کم است و باید با تمرکز به میدان برویم تا برای رسیدن به 3 امتیازهای بعدی دچار مشکل نشویم.

دهنوی ادامه داد: ما کار خیلی سختی را در مقابل مس داریم، آنها تیمی یک دست و بسیار با انگیزه هستند و تا به الان هم با وجودی که خوب کار کرده‌اند اما به نتایج دلخواه نرسیده‌اند امیدوارم که با کسب 3 امتیاز این بازی، طلسم امتیاز نگرفتن در بازی‌های خارج از خانه را بشکنیم.

دهنوی در مورد نیمکت‌نشینی خودش نیز گفت: من همیشه به نظر دایی احترام می‌گذارم و آنقدر خوب تمرین می‌کنم و می‌جنگم تا دوباره در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرم، همانطور که به تیم محبوبم پرسپولیس پیوستم، می‌جنگم تا دوباره در ترکیب اصلی قرار بگیرم، برای من مهمتر از همه چیز موفقیت پرسپولیس است، همین و بس. ما تیم خوبی داریم و حیف است که امسال دست خالی لیگ برتر و جام حذفی را ترک کنیم.

دهنوی در مورد قرعه‌کشی جام جهانی نیز گفت: به نظرم گروه ما هم آسان است هم سخت، باید با یک برنامه‌ریزی خوب و منطقی به جام جهانی برویم تا با یک برنامه‌ریزی اصولی بتوانیم به خواسته‌مان در جام جهانی برسیم، کار خیلی سخت است و در این راه بازی تدارکاتی حرف اول را می‌زند.

وی افزود: من هم سرتا پا انگیزه هستم تا در جام جهانی باشم، فرصت کمی دارم اما می‌خواهم در این رویداد بزرگ حضور داشته باشم و مطمئن باشید با تمام وجودم در این چند ماه شب و روز تمرین می‌کنم تا به خواسته خودم برسم، کار سخت است اما من عاشق کارهای سخت هستم و خیلی دوست دارم لباس تیم ملی را بپوشم. البته این نیاز به تلاش و زحمت بیشتر دارد.

وی در پایان در مورد اینکه رسیدن به این هدفت کمی سخت به نظر می‌رسد، گفت: خیر، انسان با امید زنده است، من هم دوست دارم مقابل آرژانتین، نیجریه و بوسنی بازی کنم تا لحظه آخر نیز تلاش می‌کنم و عقب نمی‌کشم، دیگر همه چیز دست خدا و کادر فنی تیم ملی است، وقتی که دایی به من اطمینان کرده می‌توانم در لیست تیم ملی هم باشم، این موضوع دور از دسترس نیست.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)