پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به ادعای مسئولان باشگاه سپاهان مبنی بر اینکه پول این باشگاه را پس نداده است، گفت: یک ریال از پول سپاهان را به زندگی‌ام نمی‌آورم.

قاسم دهنوی در خصوص شکایت باشگاه سپاهان از این بازیکن به دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان به دلیل عدم پرداخت پول قراردادش به این باشگاه گفت: این خبر را از شما می‌شنوم اما من هر چقدر از سپاهان پول گرفته بودم را توسط وکیلم به این باشگاه پرداخت کردم. فکر می‌کنم مطرح کردن این مسائل به خاطر این است که  جلوی موفقیت پرسپولیس را بگیرند چون این هفته با یک تیم اصفهانی بازی داریم. این یک شیطنت است.

وی ادامه داد: حتی یک ریال از پول سپاهان را وارد زندگی‌ام وارد نمی‌کنم، نمی‌دانم از جان من چه می‌خواهند، انگار سپاهانی‌ها نمی‌خواهند بی‌خیال من شوند. فکر می‌کنم این مسائل به خاطر جنگ لفظی است که بین من و رحیمی به وجود آمده است.

هافبک پرسپولیس در ادامه انتقادهایش از باشگاه سپاهان اظهار داشت: حالا من بی‌خیال آنها شدم اما انگار آنها نمی‌خواهند بی‌خیال من شوند. مگر من با دعوت مستقیم آنها به اصفهان نرفتم؟ نمی‌شود که یک نفر با زور وارد خانه‌ای شود. سپاهانی‌ها از من دعوت کردند و پول بلیت هواپیما و هتل من را دادند اینطور نبوده که من بخواهم به زور به این تیم بروم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)