پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به چک‌های پاس‌نشده‌ای که دست من بود، ۲۰۰ میلیون مرا بدهکار کرده بودند.

قاسم دهنوی  اظهار داشت: پس از اینکه متوجه شدم پولی به حساب من واریز نشده، امروز به باشگاه پرسپولیس رفتم و متوجه شدم مشکلاتی در این وسط وجود دارد.

وی افزود: حالا مشکلات از حساب بود یا چیز دیگر، من در جریان نبودم، اما چک‌های پاس‌نشده هم که قبلاً آقایان به من داده بودند هم به دریافتی‌هایم اضافه شده بود و راستش را بخواهید 200 میلیون من به باشگاه پرسپولیس بدهکار شده بودم.

دهنوی ادامه داد: من سریعاً پس از اینکه این موضوع را متوجه شدم به سازمان لیگ رفتم و قرارداد قطعی به همراه چک‌ها را جمع‌آوری و به رحیمی دادم که ایشان گفت در اولین فرصت یعنی ظرف دو روز آینده این مشکل را حل می‌کنم. خدا را شکر که امروز به باشگاه آمدم در غیر این صورت معلوم نبود چه اتفاقی می‌افتد.

وی در پاسخ سؤالی که آیا بالاخره در لیست دایی هستی یا خیر گفت: دایی سفری به خارج از کشور داشته اما راستش را بخواهید با توجه به اینکه خودش با همه مستقیم صحبت می‌کند تا الان با من حرفی نزده اما چند روز پیش یکی از دوستانش به من گفت با جایی فعلاً صحبت نکن، من هم منتظرم ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)