پرسپولیس نیوز : نشست شورای مدیران و معاونان باشگاه پرسپولیس امروز به ریاست رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و با حضور منتقمی  و دیگر مدیران و معاونان باشگاه تشکیل شد.

نشست شورای مدیران و معاونان باشگاه پرسپولیس امروز به ریاست رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و با حضور منتقمی  و دیگر مدیران و معاونان باشگاه تشکیل شد. و در جریان آن پیرامون مسائل گوناگون بحث و تبادل نظر و تصمیمات مهمی در 10 مورد اخذ شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام قائم مقام باشگاه پرسپولیس، در این نشست ابتدا در ادامه تصمیمات اخذ شده در نشست روز یکشنبه شورای آکادمی فوتبال پرسپولیس که به ریاست محمد رویانیان برگزار شده بود، بر ارتقاء فنی، کیفی و کمی فعالیت‌های آکادمی فوتبال پرسپولیس و تیم‌های پایه تاکید شد و هماهنگی‌های لازم بین بخش‌های مختلف در دستور کار قرار گرفت.

در این نشست با اشاره به اینکه آکادمی فوتبال باشگاه باید تا حد رفع نیازهای فنی باشگاه و تیم بزرگسالان ارتقاء پیدا کند و دارای خروجی باشد، بر لزوم فعالیت همه جانبه بخش‌های مختلف در راستای نیل به این هدف تاکید شد. سرمایه گذاری در هر دو بعد فنی و مادی در این بخش از اهداف اصلی باشگاه اعلام شد و از مدیران و معاونان خواسته شد در این راستا اقدامات لازم را بعمل آورند.

همچنین مقرر گردید از این پس حمید استیلی به عنوان مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس در جلسات شورای معاونان حضور پیدا کند. در این نشست همچنین مقرر شد از این پس محمد پنجعلی به عنوان مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در جلسات شورای مدیران و معاونان حضور پیدا کرده و ضمن گزارش از وضعیت تیم بزرگسالان، ارتباط دو سویه‌ای را برای فراهم آوردن امکانات و شرایط بهتر جهت پیشرفت تیم ایجاد شود.

از دیگر مسائل مطرح شده در نشست شورای معاونان و مدیران، پیگیری اصولی درآمدها و مدیریت بر هزینه‌های برگزاری مسابقات بود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پایان این نشست در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه در حال حاضر باشگاه پرسپولیس نه بر درآمدهای حاصله در سازمان لیگ مانند بلیت فروشی، تبلیغات محیطی و پخش تلویزیونی و نه بر هزینه‌های برگزاری مسابقات کنترلی ندارد و روند فعلی را بر اساس اصول اقتصادی و بین المللی درست ندانست و اعلام کرد: باشگاه‌ها به عنوان ستون‌های اصلی تداوم فوتبال شناخته می‌شوند و در حال حاضر بدون آنکه هیچ کنترل مدیریتی از سوی ما بر درآمد و هزینه مسابقات وجود داشته باشد، سازمان لیگ درآمدها را در اختیار می‌گیرد و از طرف ما هزینه می‌کند.

وی افزود: در این نشست پیرامون این موضوع صحبت‌های گوناگونی صورت گرفت و با تاکید مدیریت باشگاه به طور جدی پیگیر این خواسته خواهیم بود که بر درآمدها و هزینه‌های خودمان کنترل و مدیریت داشته باشیم. همچنین همانطور که پیش از این آقای رویانیان هم اعلام کردند تقسیم درآمد به نسبت برابر بین باشگاه‌ها عدالت نیست. چون درآمدی که باشگاه پرسپولیس برای لیگ ایجاد می‌کند با دیگر باشگاه‌ها برابر نیست.

اجرای طرح جامع اقتصادی و درآمدزایی برای ورزشگاه‌های درفشی‌فر و امام رضا (ع) هم از دیگر تصمیمات اخذ شده در جلسه امروز بود.

شورا همچنین مقرر کرد در جلسه بعدی خود درباره اعتبارات حوزه فرهنگی و برگزاری جشن پنجاهمین سال تاسیس باشگاه پرسپولیس به بحث و بررسی بپردازد.

وحدت رویه و یکپارچگی در برنامه‌های باشگاه از سوی معاونان و مدیران و همچنین مسائل فرهنگی بویژه در حوزه هواداران از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

در پایان جلسه همچنین ارائه برنامه از سوی معاونت‌های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی در جلسه آتی در دستور کار قرار گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)