معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس به ادعای مدیر عامل اسبق این باشگاه واکنش نشان داد.

حسین دوام در گفت و گو با آنا در مورد اظهارات روز گذشته مهدی رسول پناه در تلویزیون مبنی بر اینکه صحبت های رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد بسته شدن حساب باشگاه بی پایه و اساس است، اظهار داشت: آقای رسول پناه صحبت هایی را مطرح می کند که آدم تعجب می کند یک نفر چطور می تواند در حالی که علیه باشگاه اقدام کرده این قدر راحت تکذیب کند.

وی افزود: اگر حساب باشگاه پرسپولیس بسته نیست پس چطور قرار است فردا ما در جلسه ای که بابت این حکم اعتراض کرد هایم به دادگاه برویم؟ مگر وقت و انرژی الکی داریم که به دادگاه برویم؟ اگر آقای رسول پناه از باشگاه پرسپولیس برای گرفتن طلبی که مدعی آن است شکایت توقیف حساب نکرده است پس چطور به صندوق امانی قوه قضاییه بابت خسارت احتمالی مبلغ تعیین شده پول را گذاشته است؟ نامه رسمی او موجود است که درخواست توقیف کرده است.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: نامه رسمی بانک بابت بسته شدن حساب در پرونده موجود است و همچنین نامه ای که آقای رسول پناه درخواست توقیف داده است.من تا به حال این فرد را از نزدیک ندیده ام و مشکل شخصی با او ندارم اما واقعا تعجب می کنم که چطور برخی از افراد را به عنوان مدیر انتخاب می کنند. باید از صداوسیما و شبکه پنج هم گلایه کنم که چطور یک طرفه صحبت های رسول پناه را پخش می کند و از باشگاه پرسپولیس برای صحبت های این شخص کسی را روی خط نمی آورد. بالاخر از بین ما و او یکی خلاف واقع می گوید.

دوام تاکید کرد: رسول پناه با برخی از صحبت هایش فرار رو به جلو می کند. کاش استدلال هایش برای اینکه می گوید حساب باشگاه بسته نیست را بگوید. ما قطعا بابت این ماجرا خسارت مادی و معنوی که به باشگاه زه شده را پیگیری می کنیم.آقای درویش بابت اینکه بتواند پرداختی بازیکنان را به موقع انجام دهد تلاش های زیادی کرد و بسته بودن حساب نزدیک بود باشگاه را با مشکل جدی روبرو کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)