ديدارهاي ليگ قهرمانان اروپا با ميزباني بورسيا دورتموند از رئال مادريد و ديدار مالاگا با ميلان پيگيري مي‌شود.

 

شب دوم از هفته سوم ديدارهاي ليگ قهرمانان اروپا فردا شب (چهارشنبه) با انجام 8 ديدار پيگيري خواهد شد.

در مهم‌ترين ديدار از گروه D بورسيا دورتموند آلمان در زيگنال ايدونا پارک ميزبان رئال مادريد اسپانيا خواهد بود. مادريدي‌ها که 2 ديدار گذشته خود را با پيروزي پشت سر گذاشته‌اند به فکر پيروزي در زمين حريف و بدست آوردن 9 امتياز از 3 ديدار هستند تا صعود خود به مرحله بعد از گروه مرگ را تا حدودي قطعي کنند. در سوي ديگر ميدان دورتموند قرار گرفته که از 2 ديدار گذشته خود 4 امتياز بدست آورده و در صورت پيروزي برابر رئال مي‌تواند خود را به عنوان صدرنشين گروه معرفي کند.

 

به گزارش فارس، ديگر ديدار اين گروه را آژاکس هلند و منچسترسيتي انگليس در هلند برگزار خواهند کرد. آژاکس در زمين خودي به دنبال بدست آوردن نخستين امتياز خود است و من‌سيتي نيز براي اعاده حيثيت به ميدان خواهد رفت.

 

در گروه C ميلان ايتاليا که در سري A به هيچ وجه نتيجه‌هاي خوبي نگرفته در روسالدا ميهمان مالاگا اسپانيا خواهد بود. شاگردان ماسيميليانو آلگري 4 امتيازي هستند و قصد دارند با پيروزي در زمين حريف، شکست ابتداي هفته برابر لاتزيو در کالچو را فراموش کنند. روسونري در صورت پيروزي مي‌تواند به صدر جدول برسد و بالاتر از مالاگا قرار بگيرد.

 

ديگر ديدار اين گروه را زنيت سنت پترزبورگ روسيه و اندرلشت بلژيک برگزار مي‌کنند. اين ديدار ساعت 19:30 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

 

در گروه B آرسنال انگليس در ورزشگاه امارات ميزبان شالکه آلمان است. توپچي‌هاي لندن پيش از اين المپياکوس و مون پليه را شکست داده‌اند و با 6 امتياز صدرنشين گروه هستند. پيروزي در اين ديدار خانگي مي‌تواند آنها را به صعود از اين مرحله نزديک‌تر کند. شالکه هم 4 امتيازي است و کار سختي در امتيازگيري از آرسنال ميزبان دارد.

 

مون پليه، قهرمان فصل گذشته لوشامپيونه در فرانسه ميزبان المپياکوس يونان خواهد بود.

 

در گروه A دينامو زاگرب کرواسي در ماکسيمير زاگرب ميزبان پاري سن ژرمن است. کروات‌ها که تاکنون هيچ امتيازي بدست نياورده‌اند، برابر قوي‌ترين تيم اين گروه قرار خواهند گرفت. البته پاريسي‌ها در ديدار گذشته خود برابر پورتو پرتغال شکست خورده‌اند و با 3 امتياز در رده دوم قرار گرفته‌اند.

 

پورتو و ديناموکيف اوکراين نيز در پرتغال با يکديگر روبه‌رو خواهند شد. تيم پرتغالي مي‌تواند با شکست دادن نماينده اوکراين با 9 امتياز صعود خود به مرحله حذفي را قطعي کند.

 

گفتني است اين ديدارها از ساعت 22:15 به وقت تهران برگزار خواهند شد.

 

 

بارسا بدون پيکه، پويول و آلوز مقابل سلتيک

 

تيتو ويلانوا سر مربي تيم فوتبال بارسلونا روز دوشنبه از غيبت جرارد پيکه، کارلس پويول و آلوز در سومين روز ليگ قهرمانان اروپا خبر داد.
 

بارسا روز سه شنبه در گروه جي ليگ قهرمان اروپا در نيو کمپ ( ورزشگاه خانگي خود ) به مصاف سلتيگ گلاسکو مي رود.

به گزارش واحد مرکزي خبر، ويلانوا در يک کنفرانس مطبوعاتي گفت: « من فردا هيچ يک از اين سه بازيکن را در اختيار ندارم و براي بازي هفته آينده لا ليگا مقابل رايو وايه کانو بايد وضع آنها را بررسي کنيم ».

به علاوه سرخيو بوسکتس نيز به علت دريافت کارت قرمز در بازي مقابل بنفيکا ( پيروزي دو بر صفر بارسا ) محروم است و ويلانوا بايد ترکيب تيم خود را دگرگون کند.

 

در حالي که بارسا همواره در خط دفاع از ترکيب ماسکرانو – الکس سونگ استفاده مي کند، ويلانووا مي تواند ماسکرانو – آدريانو را در خط دفاع قرار دهد و از سونگ در ميانه استفاده کند تا جاي خالي بوسکتس را پر کند. راه حل ديگر استفاده از سسک فابرگاس در خط هافبک و باقي ماندن سونگ در ميانه خط دفاع است.

 

اما ويلانوا روز دوشنبه از اعلام ترکيب تيم خود خودداري کرد و گفت: « ماسکرانو و سونگ ترکيب خوبي را در خط دفاع تشکيل مي دهند. من آنها را مسئول دريافت گل در روزهاي ديگر نمي دانم».

 

بارسا روز شنبه در بازي مقابل لاکرونيا در خط دفاع با مشکلاتي روبرو بود و به سختي توانست با نتيجه پنج بر چهار به پيروزي برسد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از مادريد، ترکيب احتمالي بارسا در بازي مقابل سلتيک : والدز – مونتويا، ماسکرانو، آدريانو، آلبا – ژاوي هرناندز، سونگ، اينيستا – پدرو، مسي، ويا (‌ يا سانچز ).

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)