فرار سرخپوشان از آتش بازی جشن!


مرجع خبری پرسپولیس : جشن قهرمانی پرسپولیس به حدی بی نظم برگزار شد که مدیرعامل سرخپوشان به تنهایی در ورزشگاه آزادی دور افتخار زد و به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد.


در حالی که انتظار می رفت مراسم شایسته ای برای قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی پیش بینی شود اما باز هم بی نظمی و هرج و مرج مهمترین شاخصه مراسم اختتامیه جام حذفی بود.

حاشیه های این مراسم را در زیر می خوانید:
* جام قهرمانی با حضور سعیدلو، سجادی ، کفاشیان و تاج به مربیان و بازیکنان پرسپولیس اهدا شد که اهدای جام به کریم باقری توسط سعیدلو در اوج بی نظمی و شلوغی جایگاه صورت گرفت.


* آتش بازی مراسم به حدی شدید و غیراستاندارد بود که برخی از بازیکنان از ترس خطر آتش گرفتن جایگاه را ترک کردند و راهی رختکن شدند.

* تماشاگران پرسپولیس که با وجود تاریکی هوا منتظر بودند تا بازیکنا ن تیمشان به ابزار احساسات آنها پاسخ دهند در عین ناباوری مشاهده می کردند که بازیکنان آنها بی توجه راهی رختکن می شوند.


* حبیب کاشانی مدیر عامل پرسپولیس در پایان این مسابقه به تنهایی دور ورزشگاه آزادی را دوید و به نشانه تشکر برای هواداران دست زد.

* در برخی صحنه ها لیدرهای باشگاه پرسپولیس برای گرفتن جام از دست بازیکنان شیرجه های چند متری می زدند تا شاید جام  را بربایند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)