پرسپولیس نیوز : تعدادی از دوستان علی دایی به وی اعلام کردند: بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی آماده کمک به پرسپولیس در سه بازی بعدی و حتی فصل آینده هستند.

دغدغه‌های مالی باشگاه پرسپولیس در چند وقت اخیر یکی از سوژه‌های داغ رسانه‌ها بوده و همین موضوع حتی باعث شد که قرمزپوشان دست به اعتصاب هم بزنند.

پس از اینکه علی پروین هم به پرسپولیس آمد و کاری از او برای تامین منابع مالی بر نیامد جالب این است که تعدادی از دوستان صمیمی علی دایی در اقدامی عجیب به وی اعلام کردند که آماده هرگونه کمک به پرسپولیس برای حضور پرقدرت در سه بازی آینده، تامین هزینه‌های جاری و حتی جذب بازیکن برای فصل آینده را دارند و آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.

این در شرایطی است که این دوستان دایی کلیه هزینه‌های اردوهای تیم فوتبال پرسپولیس در یک ماه اخیر و بازی‌های تدارکاتی را نیز قبول کرده‌اند و اعلام کردند که بدون هیچ چشم‌داشتی حاضر به پرداخت هزینه‌های تیم فوتبال پرسپولیس تا زمان حضور علی دایی در این تیم هستند.

این اقدام دوستان دایی در این شرایط حساس قرمزپوشان شاید باعث تعجب خیلی‌ها شده اما این موضوع باعث شده تا کلیه بازیکنان با روحیه عجیبی خود را برای بازی‌های آینده آماده کنند.

این دوستان دایی حتی پاداش بازی با صبا را نیز برای پرداخت به بازیکنان تقبل کردند و روز چهارشنبه با نظر دایی به بازیکنان پرداپاداش ها اهدا خواهد شد.

این دوستان جلسات مختلفی با دایی برگزار کرده‌اند و در تماس‌های تلفنی نیز با وی در ارتباط هستند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)