مرجع خبری پرسپولیس : مي‌گويند شيث صبح روز بازي زير سرم بوده و چندان قبراق و سر حال وارد مسابقه نشده است. شايد هم يكي از دلايل عدم كارآيي خط دفاع و شكاف‌هايي كه بين بازيكنان اين خط ايجاد مي‌شد، همين موضوع بوده است.

 

با اين‌حال شيث براي خودنمايي يك انگيزه ويژه داشت؛ خراب كردن يك دوست قديمي. عليرضا واحدي نيكبخت همان دوست قديمي بود كه تا وقتي در تركيب تيمش حضور داشت از دعوا و درگيري با شيث هراسي نداشت.

 

البته شيث هم مدام با توپگيري از او در پي اين بود كه بگويد نيكي در بازگشت دوباره هم چيزي ندارد كه اين موضوع با واكنش تند شماره 7 جديد صبا مواجه شد و واحدي چنان تكلي روي پاي شيث رفت كه نزديك بود از بازي خارجش كند.

 

 

 سرانجام اين نبرد اما به نفع شيث تمام شد چرا كه واحدي ناآماده با يكي از آن مصدوميت‌هاي هميشگي از بازي بيرون رفت تا كار به جاهاي باريك‌تر نكشد. به هرحال اين بازي ثابت كرد شيث و نيكبخت كه در ليگ هفتم دوستان نزديكي براي هم بودند و همراه با محمدرضا ماماني باندي سه‌ نفره تشكيل داده و عليه قطبي همه كار مي‌كردند، حالا و در پي اختلافات ناشناخته دشمن يكديگر به حساب مي‌آيند و يكي طاقت كاميابي ديگري را ندارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)