سرمربی تیم ملی زیر 17 سال گفت: اگر تلاش‌های مهدوی‌کیا نبود برگزاری این اردو در آلمان میسر نمی‌شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی دوستی  در خصوص اردوی تیم ملی گفت: از اینکه فرصتی فراهم شد تا در فاصله کمتر از یک ماه به اردویی در آلمان بیاییم بسیار خوشحالم. شاید اگر تلاش های مهدی مهدوی کیا نبود بازی با تیم های بزرگی چون دورتموند و شالکه میسر نمی شد.

وی افزود: ما برای مدلسازی بازی مقابل اتریش و حتی کانادا به این اردو احتیاج داشتیم چون سبک بازی تیم های آلمانی به اتریش می خورد و با توجه به اینکه فوتبالی که کانادا بازی می کند شبیه به فوتبال اروپاست، این کمپ از چندین جهت برای ما مهم است.

دوستی ادامه داد: در این کمپ ما برنامه فشرده ای طراحی کرده ایم که شامل 5 بازی دوستانه در بازی های دو روزه و 8 جلسه تمرینی دو ساعته است. ضمن اینکه جلسات آنالیز و فنی هم داریم که 4 جلسه فنی و بازبینی بازیهای تیم های کانادا، اتریش و آرژانتین است که فیلمهایشان خوشبختانه به دست ما رسیده است.

سرمربی تیم ملی نوجوانان زیر 17 سال در ادامه گفت: بازی با تیم پادربورن امروز انجام می شود. این تیم لیگ دویی جوانان آلمان به این جهت برای بازی امروز انتخاب شده که بازیکنان ما هنوز خسته سفر به آلمان هستند. ما تمام بامداد بکشنبه تا صبح را نخوابیدیم و در فرودگاه بودیم. زمانی هم که وارد دوسلدورف شدیم یک مسیر دو ساعته و نیم را تا ویلینگن طی کردیم. برای بازیکنان هم دیروز تمرین سبکی گذاشتیم که بدنهایشان آماده باشد. تمرینی که خیلی شاداب بود و مهدی مهدوی کیا هم پا به پای بازیکنان با آنها تمرین کرد و حتی بخشی از تمرینات تاکتیکی را با بازیکنان مرور کرد.به همین دلیل امروز این حریف را انتخاب کرده ایم که بازی  با آنها فشار زیادی را به بازیکنان نیاورد هر چند که تیم های آلمانی همه خوب هستند.

دوستی تاکید کرد:اما بازی با تیم های جوانان باشگاه‌های بیله فیلد، دورتموند، فورتنا دوسلدورف و شالکه که تیم های حاضر در بوندسلیگای یک لیگ جوانان هستند بسیار خوب است و بازی با دورتموند و شالکه محک بسیار خوبی خواهد بود. خوشبختانه با تلاش کادر پزشکی تیم ملی زیر17 سال مصدومی ندارد و همه بازیکنان سرحال هستند.

دوستی در پایان گفت: همه چیز در این اردوی طولانی آماده شده تا بازیکنان تیم ملی برای حضوری قدرتمند در جام جهانی زیر17 سال 2013 امارات آماده شوند و خودشان را ثابت کنند. همانطور که قبلا هم گفته بودم ما بهترین ها را به جام جهانی امارات خواهیم برد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)