پرسپولیس نیوز : دومین شعبه رستوران های زنجیره ای پرسپولیس با حضور قائم مقام باشگاه ، سرپرست تیم ، دو بازیکن پرسپولیس و هواداران افتتاح شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس ، در پی توافق سه جانبه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با شرکت سرمایه گذاری صدرا سیستم پاسارگاد و شرکت مایان صدرا اولین شعبه رستوران های زنجیره ای پرسپولیس چندی پیش در شیراز افتتاح شد و ظهر امروز دومین شعبه این رستوران ها در غرب تهران واقع در ستارخان ، خیابان تاکستان افتتاح شد.
در مراسم افتتاحیه رستوران هواداران زیادی حضور یافته و بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس در سخنانی ضمن اعلام چگونگی دایر شدن رستوران های زنجیره ای پرسپولیس ابراز امیدواری کرد این رستوران ها در سراسر کشور راه اندازی شود و باشگاه پرسپولیس بتواند ضمن درآمدزایی خدمات جدیدی را به هواداران خود ارائه نماید. بر اساس توافقات انجام شده هواداران پرسپولیس به زودی با ارائه کارت هواداری می توانند از تخفیفات ویژه در این رستوران ها بهره مند شوند.
طراحی دکوراسیون این رستوران ها برگرفته از رنگ قرمز و نام و نشان پرسپولیس بوده و مورد توجه هواداران قرار گرفته است.

 همچنین سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال و میثم حسینی و محمدرضا خانزاده دو مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه ، امیر جیرودی رییس دفتر مدیرعامل و مدیران شرکت سرمایه گذاری صدرا سیستم پاسارگاد و فائق مدیرعامل شرکت مایان صدرا در مراسم افتتاحیه حضور داشتند.

خبرنگاران خبرگزاری ها و مطبوعات و برخی دوربین های تلویزیونی نیز برای پوشش مراسم افتتاحیه در مراسم حضور یافته بودند و به انعکاس اخبار پرداختند.

به گفته حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در آینده نزدیک یکی دیگر از شعبات این رستوران ها در تهران و همچنین دو شعبه نیز در مشهد و قزوین افتتاح خواهد شد و متقاضیان دیگری نیز از شهرستان های دیگر برای دایر کردن این رستوران ها درخواست هایی داشته اند که پس از توافق نهایی اقدام به راه اندازی این رستوران ها خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)