پرسپولیس نیوز : دومین نشست آسیب شناسی خصوصی سازی باشگاه های ورزشی کشور و راهکارهای واگذاری پرسپولیس و استقلال با حضور رییس مرکز پژوهش های کشور، مدیران عامل سابق باشگاه های پرسپولیس، استقلال و معاون وزیر ورزش و جوانان، برگزار شد.

به نقل از مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، نشست آسیب‌شناسی خصوصی سازی باشگاه‌های ورزشی کشور و راهکارهای واگذاری پرسپولیس و استقلال با حضور دکتر کاظم جلالی، مدیران عامل سابق باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و معاون وزیر ورزش و جوانان امروز (شنبه 3 مرداد ماه) در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بنابراین گزارش دومین نشست آسیب شناسی خصوصی سازی باشگاه‌های ورزشی کشور به ریاست دکتر کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و با حضور مدیران عامل تاریخ دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بعد از انقلاب اسلامی آغاز شد.

شایان ذکر است در این نشست محمد رویانیان، حبیب ا… کاشانی، امیر عابدینی، محمدحسن انصاری فرد، اکبر غمخوار، بهروز منتقمی، داریوش مصطفوی مدیران عامل سابق باشگاه پرسپولیس و همچنین جعفر اشرف کاشانی رییس هیات مدیره کنونی باشگاه پرسپولیس و علی اکبر طاهری سرپرست فعلی این باشگاه حضور داشتند. از باشگاه استقلال نیز محمد حسین غریب، علی فتح ا… زاده خویی، عباس کردنوری و کاظم اولیایی مدیران عامل اسبق این باشگاه در نشست شرکت کردند. اما بهرام افشارزاده مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال به دلیل سفر در جلسه حضور نداشت.

مهدی تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال و رییس سازمان لیگ و عزیزا… محمدی رییس اتحادیه مدیران باشگاه های کشور، محمود اسلامیان نائب رییس اول فدراسیون فوتبال، نیز از جمله سخنرانان این مراسم بودند و همچون سایر مدعوین به ایرادسخنانی پرداخته و نظرات کارشناسی خود را در اختیار مرکز پژوهشهای مجلس قرار دادند. دکتر حسن زمانی مشاور رییس مجلس شورای اسلامی و دکتر ایروان مسعودی معاونت پژوهش‌های فرهنگی اجتماعی مرکز پژوهش‌های مجلس نیز از جمله حاضرین در جلسه بودند.

داریوش سودی دبیر اجرایی این نشست نیز در آغاز جلسه هدف از برگزاری این جلسات را اعلام داشت و تاکید کرد و برای اولین بار در ورزش شاهد دور هم جمع شدن مدیران عامل تاریخ دو باشگاه پرطرفدار پایتخت در کنار یکدیگر هستیم.

در این جلسه و برخلاف هماهنگی های قبلی محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان شرکت نکرد. به گفته کاظم جلالی صبح امروز طی تماسی از سوی دفتر وزیر ورزش و جوانان اعلام شد گودرزی به دلیل شرکت در جلسه ای در مجلس شورای اسلامی قادر به حضور در این مراسم نیست.

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس خاطرنشان کرد: در جلسه قبلی که با سردبیران محترم رسانه های ورزشی داشتیم و از نظرات راهگشای آنها بهره مند شدیم برخی از سخنران ها به عدم توجه به نظرات کارشناسی جامعه ورزش کشور از سوی برخی مسئولین اشاره می کردند.

کاظم جلالی در سخنان خود تاکید کرد یکی از وزرای محترم دولت که به جلسه دعوت شده بود تمایل بسیار زیادی در این نشست داشت تا به واسطه مسئولیتی که دارد از نظرات کارشناسی مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بهره مند شود ایشان قادر نبود امروز در جلسه شرکت کند و تمایلی به برگزاری این نشست در روز دیگری داشت، اما ما از ایشان عذرخواهی کردیم چرا که هماهنگی‌های لازم با آقای گودرزی و مدیران محترم ورزشی برای برگزاری این جلسه در روز شنبه انجام شده بود و از نظر اخلاقی درست نمی‌دیدیم.

شایان ذکر است؛ در ادامه این نشست مدیران عامل فعلی و سابق باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و مدیران فدراسیون فوتبال و لیگ برتر نظرات و دیدگاه‌های خود را ارائه کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)