پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان گفت: از بازی خیلی راضی هستم اما از نتیجه بازی اصلا رضایت ندارم.
 
جورجیوس دونیس سرمربی تیم الهلال  پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: از بازی خیلی راضی هستم اما از نتیجه بازی اصلا رضایت ندارم ما خوب بازی کردیم و فرصت‌های زیادی داشتیم اما متاسفانه نتیجه به سود ما نشد. نیمه اول بازی اتفاق افتاد و در مسابقه برگشت جبران می‌کنیم و داور بخاطر تصمیماتی که گرفت باید پاسخگو باشد و عذرخواهی کند.
 
سرمربی تیم الهلال در مورد اینکه بازیکنان این تیم خشن بازی کرده‌اند، گفت: ممکن است شما بازی دیگری را دیده باشید.
 
وی در مورد اینکه بازیکن شما باید اخراج می‌شد، گفت: ما شکایتی بابت اخراج بازیکن‌مان نداریم و شکایت من در خصوص خطایی که روی دروازه‌بان ما انجام دادند،بود.
 
دونیس در مورد اینکه تاکتیک تیم الهلال اتلاف وقت بود، گفت: در طول بازی تمام تلاش بازیکنانم این بود که فوتبال بازی کنند و به آنها گفتم که تلاش کنید که فوتبال بازی کنید و درآسیا و اروپا هم این مسایل ممکن است اتفاق بیفتد. البته وقت کُشی تاکتیک ما نبود و اصلا به این موضوع فکر نمی‌کردیم.
 
وی با اشاره به دو تعویض همزمان تیمش اظهار داشت: ما یک کارت قرمز گرفتیم و می‌خواستیم هم جو بازی را به نفع خودمان کنیم و هم در وقت صرفه‌جویی کنیم و حتی می‌خواستیم یک بازیکن دیگر را عوض کنیم اما فرصتی برای تعویض سوم نشد.
 
دونیس در خصوص اینکه چقدر شانس صعود در بازی برگشت دارید، گفت: من سعی می‌کنم بهترین تصمیم را برای بازی برگشت بگیرم و شانس بالایی برای صعود تیمم قائل هستم.
 
سرمربی الهلال در مورد اینکه حضور 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه ازادی چیست، گفت: همیشه از تماشاگران و هواداران استقبال می‌کنم و این بازی جو خیلی خوبی داشت و شاید این جو کمی به ضرر ما بود اما من از حضور چشمگیر تماشاگران راضی هستم.
 
وی در مورد اینکه فکر می‌کند در ریاض عربستان چقدر تماشاگر برای بازی برگشت به ورزشگاه بیاید، گفت: خیلی روی این موضوع حساب نمی‌کنم و سعی می‌کنم با تمرین و تلاش تیمم نتیجه بگیرد البته امیدوارم مردم به ورزشگاه بیایند و ما هم یک نتیجه خوب بگیریم.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)