پرپسولیس نیوز : علیرضا رحیمی طی ابلاغی، شرکت «بهنام پیشرو کیش» را به عنوان تنها ناظر و بهره‌بردار برند و نشان باشگاه پرسپولیس به افراد حقیقی و حقوقی طرف قرارداد یا خواهان همکاری اقتصادی و تبلیغاتی معرفی کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در نامه ابلاغ مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آمده است:

بدین وسیله اعلام می‌شود به موجب قرارداد شماره 93/1/278 مورخ 14/2/93 منعقده فی ما بین شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس و شرکت «بهنام پیشرو کیش» به شماره ثبت 11311 که به تائید رسمی وزارت ورزش و جوانان رسیده است، کلیه حقوق ناظر بر بهره‌برداری اقتصادی از برند، نام باشگاه و سایر ابزارها و فضاهای تبلیغاتی و گردشگری باشگاه (در حوزه‌های هواداری، تبلیغات فیزیکی و رسانه، خدمات مخابراتی و IT، برندینگ، ارائه خدمات ورزشی و عمومی نظیر ارزش افزوده فناوری اطلاعات، ارتباطات (در کلیه بازیهای داخلی و خارجی، رسمی و غیر رسمی در قبال پشتیبانی مالی از باشگاه پرسپولیس انحصارا به شرکت نامبرده واگذار گردیده است.

بدیهی است ارائه هر نوع قرارداد یا توافق از جانب هر شخص حقیقی و یا حقوقی خارج از چارچوب قرارداد فوق‌الذکر و شرکت «بهنام پیشرو کیش» فاقد ارزش و اعتبار قانونی است.

این قرارداد از زمان صدور تا پایان فصل 94 – 93 معتبر خواهد بود.

 

اسپانسر فصل قبل پرسپولیس: وزارت ورزش حق امضای قرارداد جدید را نداشته

از طرف دیگر در جوابیه شرکت صدرا سیستم پاسارگاد در مورد بیانیه منتشر شده توسط باشگاه پرسپولیس آمده است:
در سال 91 پیرو مذاکرات صورت گرفته با باشگاه پرسپولیس مقرر گردید در صورت واگذاری انحصاری بهره برداری از برند باشگاه پرسپولیس به شرکت صدرا سیستم پاسارگاد و مدیریت شرکت در اختیار سهامداران خصوصی ، درصدی از سود حاصل از کلیه فعالیت های این شرکت به باشگاه پرسپولیس تعلق گیرد.
در همین راستا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با استناد به صورت جلسه 2027 ـ 1/91 مورخ 24/5/91 هیئت مدیره باشگاه، به عنوان نماینده تام الاختیار هیئت مدیره اقدام به معرفی آقای شیرینی به عنوان سهامدار و عضو هیئت مدیره نمودند و طی صلح نامه ای حق واگذاری انحصاری از برند به مدت 5 سال و با امضا ء مدیرعامل و یکی از اعضای هیئت مدیره به این شرکت واگذار گردیده است.
بر اساس این صلح نامه حق بهره برداری از برند باشگاه در تمام حوزه های فرهنگی، اقتصادی و فرهنگی به مدت 5 سال در اختیار شرکت سرمایه گذاری صدرا سیستم پاسارگاد است.
باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بر اساس تصمیم وزیر ورزش اسپانسر رسمی باشگاه شرکت بهنام پیشرو کیش است. اما بر اساس قانون تجارت کلیه قراردادهای شرکت ها با امضای صاحبان مجاز طبق آخرین تغییرات روزنامه رسما منعقد می شود.
قرارداد شرکت صدرا با باشگاه پرسپولیس بر همین منوال امضا شده است و طبق قانون تجارت تغییر مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره یک شرکت نافی قراردادهای رسمی منعقد شده قبل یک شرکت نمی‌شود.
به این ترتیب وزارت ورزش و جوانان حق امضای قرارداد با یک اسپانسر جدید نداشته است.
به دنبال اتفاقات هفته های گذشته، شرکت صدرا سیستم پاسارگاد استفاده از برند باشگاه پرسپولیس را حق واقعی خود می داند. بدیهی است در صورت لزوم با دعوت از اهالی محترم رسانه جلسه ای مطبوعاتی برگزار خواهد شد و در جریان آن تمام اسناد و مدارک مربوط به قرارداد رسمی شرکت صدرا سیستم با باشگاه پرسپولیس در اختیار رسانه های گروهی جهت شفاف سازی و روشن کردن اذهان عمومی قرار خواهد گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)