پیروزی نونهالان در دیدار دوستانه
مرجع خبری پرسپولیس :
بازي تيم‌هاي فوتبال جوانان پرسپوليس و سايپا از هفته هفتم مسابقات ليگ برتر فوتبال به دليل آلودگي هوا و عدم حضور نيروي انتظامي برگزار نشد.


به گزارش مرجع خبری پرسپوليس، پايان رأفت سرمربي تيم جوانان پرسپوليس در خصوص لغو ديدار تيم هاي پرسپوليس و سايپا گفت: طي روزهاي گذشته و در هواي آلوده تهران تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم اما اين بازي به علت عدم حضور نيروي انتظامي از سوي مسئولان برگزاري لغو و به روزهاي آتي موكول شد.

 

سرمربي تيم جوانان قرمزپوش پايتخت افزود: پرسپوليس هم اكنون با 6 بازي و 11 امتياز جزو مدعيان اصلي صدر جدول است.

 

بازي دوستانه / نونهالان پرسپوليس 3 – داماش2

 

ديدار حساس دو تيم مدعي قهرماني يعني پرسپوليس و مقاومت در رده نونهالان به دليل آلودگي هواي تهران لغو شد.

 

سعيد تهراني‌نژاد سرمربي تيم نونهالان پرسپوليس در مورد لغو اين بازي گفت: عليرغم آمادگي كامل جهت رويارويي با تيم مقاومت، مدعي قهرماني و اصلي‌ترين حريف ما در اين دوره از مسابقات به دليل آلودگي هواي تهران برگزار نشد. ضمن اينكه تيم ما تمرينات آماده سازي خود را در همين هواي آلوده پشت سر گذاشته و حتي يك ديدار دوستانه را با تيم داماش گيلان برگزار كرديم و با نتيجه 3 بر 2 به برتري دست يافتيم.

 

سرمربي تيم نونهالان پرسپوليس همچنين در خصوص زمان انجام اين ديدار افزود: هيات فوتبال بايد در اين مورد تصميم‌گيري كند اما به نظر مي رسد به دليل نزديكي ايام سوگواري سالار شهيدان حضرت امام حسين (ع)، اين ديدار به هفته آينده موكول گردد.

 

تهراني نژاد در پايان افزود: ما دو بازي نيمه كاره و عقب افتاده داريم كه حتي اگر يكي از آن دو ديدار را ببريم به صدر جدول صعود مي‌كنيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)