الاتحاد مربی خود را اخراج کرد/مانوئل رفت

مرجع خبری پرسپولیس : تیم الوحده امارات در نیم فصل لیگ امارات در رتبه هفتم جدول جای گرفت.

در هفته 11 لیگ امارات الوحدبه مصاف الظفره تیم نه چندان قدرتمند امارتی رفت و با نتيجه 4 بر 2 مغلوب شد و با 15 امتياز (4 پيروزي، 3 تساوي و 3 شكست) در رده هفتم جدول قرار گرفت. الوحده، حريف پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا در گروه C است.


الاتحاد عربستان با سرمربي جديد مقابل پرسپوليس

 

پس از كسب نتايج ضعيف الاتحاد در ليگ برتر عربستان، خوزه مانوئل، سرمربي پرتغالي ببرهاي جده از سمت خود استعفا كرد.
تيم اين مربي در آخرين حضورش روي نيمكت الاتحاد، با نتيجه 2 بر 2 مقابل نجران متوقف شد و پس از آن مسئولان باشگاه عربستاني با استعفاي سرمربي پرتغالي تيمشان موافقت كنند.
ابراهيم الوان، رئيس باشگاه الاتحاد با تأييد اين خبر افزود: با استعفاي خوزه مانوئل موافقت شده و قرار است تنها از لحاظ مالي توافقاتي براي فسخ قراردادش صورت گيرد.

مانوئل خرداد امسال از تيم ملي آنگولا به تيم الاتحاد پيوست كه ثمره اين حضور 29 امتياز از 15 هفته برگزاري ليگ برتر عربستان بود.
با توجه به استعفا، اين مربي براي فسخ قراردادش بايد 400 هزار دلار به مسئولان الاتحاد پرداخت كند.
الاتحاد فصل گذشته با 45 امتياز در رده دوم ليگ عربستان قرار گرفت و در فصل جاري نيز با 29 امتياز و 5 امتياز اختلاف نسبت به الهلال در رده دوم قرار دارد.
الاتحاد عربستان در فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا در گروه سوم اين رقابت‌ها كه موسوم به گروه مرگ است با پرسپوليس، بنيادكار ازبكستان و الوحده امارات همگروه است. ليگ قهرمانان اسفند ماه سال جاري آغاز مي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)