عمادرضا براي عقد قرارداد با تيم الزمالک به مصر مي رود

مرجع خبری پرسپولیس : عماد محمدرضا روز پنجشنبه در گفت و گو با روزنامه “استاد” قطر، اظهار داشت:


با باشگاه الزمالک مصر براي مدت سه سال به توافق رسيده ام که براين اساس در سال اول مبلغ 150 هزار دلار ، سال دوم 200 هزار دلار و 250 هزار دلار در سال سوم دريافت خواهم کرد.


اين بازيکن عراقي افزود: از اينکه در ليگ فوتبال مصر بازي کنم بسيار خوشحالم زيرا ليگ فوتبال مصر قوي است و در سطح بالايي برگزار مي شود، ضمن آنکه اين ليگ از تماشاگران زيادي برخوردار است.‌ عماد محمدرضا تاکيد کرد: از هيچ کوششي براي موفقيت تيم الزمالک فروگذار نخواهم بود.

 

دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال قراردادش را تمديد كرد.

 

وحيد طالب‌لو كه در پايان اين فصل قراردادش با استقلال به اتمام رسيده بود پس از مذاكره با فتح‌الله‌زاده و مسئولان اين تيم قراردادش را به مدت 2 سال ديگر تمديد كرد.

 

عماد رضا يکشنبه در قاهره

سايت رسمي باشگاه الزمالک مصر اعلام کرد با عماد رضا بازيکن عراقي تيم سپاهان  و آقای گل فصل گذشته لیگ برتر ایران به توافق رسيده است و قرارداد سه ساله اي را با اين بازيکن امضا خواهد کرد.

به نوشته سايت الزمالک مسولان اين باشگاه مصري بليت پرواز به قاهره را براي اين بازيکن عراقي ارسال کرده اند و انتظار مي رود عماد رضا روز يکشنبه در قاهره حاضر شده و ضمن حضور در کنفرانس مطبوعاتي قرارداد خود را با اين تيم بطور رسمي امضا کند.

اشگاه الزمالک تلاش مي کند تا قبل از حضور در اردوي آلمان و سوئيس قرارداد بازيکنان جديد خود را تکميل کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)