بائو 50 ميليون مي‌گيرد و مي‌رود


مرجع خبری پرسپولیس :  براي ماندن در پرسپوليس، ميثم بائو ديگر هيچ فرصتي ندارد و تنها ارتباط اين روزهايش با باشگاه هم به خاطر طلبي است كه دارد.


باشگاه بايد براي تسويه حساب 70 ميليون تومان به بائو بپردازد كه از اين مبلغ، 20 ميليونش را تخفيف گرفته و براي پرداخت 50 تاي باقيمانده هم امروز را وعده داده است. با پرداخت اين 50 ميليون، برگه تسويه حساب ميثم بائو هم امروز صادر مي‌شود و او براي ثبت قرارداد خود با تيم آينده‌اش، ديگر مشكلي نخواهد داشت.

هوار باز هم پرسپوليس را قال گذاشت


 

داستان پرسپوليس و هوار با همان بدقولي‌هاي هميشگي بازيكن عراقي پيش مي‌رود و شانس او براي ماندن در تيم سرخپوش پايتخت را به حداقل مي‌رساند.

براي نشستن پاي ميز مذاكره و شنيدن شرط و شروط جديد باشگاه براي تمديد قرارداد، هوار ملامحمد قول داده بود كه تا دوشنبه خودش را به تهران برساند.

حالا از وعده او 2 روز گذشته و هوار مثل هر بار بازگشت‌اش از سفر، باز پرسپوليس را قال گذاشته. اين نيامدن البته براي مديران باشگاه كه تمايلي به حفظ هوار ملامحمد نداشتند و تنها به خواست دايي حاضر به مذاكره شده بودند، بهترين اتفاق ممكن بوده و حالا آنها مي‌توانند به همين بهانه براي هميشه قيد هوار را بزنند و در ميان خارجي‌ها، دنبال جايگزين براي او باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)