20:30 از باشگاه پرسپوليس عذرخواهى مى  كند
مرجع خبری پرسپولیس : پس از اعتراض باشگاه پرسپوليس نسبت به انتشار خبر خوشگذرانى بازيكنان پرسپوليس در امارات برنامه 20:30 تكذيبيه اى را انتشار خواهد داد.


چند روز پيش كه يكى از شبكه هاى تلويزيونى در برنامه 20:30اعلام كرد بازيكنان پرسپوليس در اردوى تركيه به دنبال خوشگذرانى بودند و تمرينات منظيمى را انجام نداده اند. اين موضوع باعث شد تا حبيب كاشانى سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس طى صحبتى با معاون صدا وسيما دلخورى باشگاه پرسپوليس را به گوش آنها برساند.پس از اين صحبت قرار شد تا برنامه20:30 در پخش بعدى برنامه خود خبر قبلى خود را تكذيب كند.

 

پيشنهاد يك تيم تركيه اى به بازيكن ملى پوش پرسپوليس

 

باشگاه پرسپوليس پيشنهاد يك تيم از ليگ تركيه براى جذب غلامرضا رضايى را رد كرد. يك تيم از ليگ تركيه اخيرا پيشنهاد قابل توجهى را براى جذب غلامرضا رضايى،  مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس مطرح كرده است. اين پيشنهاد ديروز (دوشنبه) در جلسه كميته فنى باشگاه پرسپوليس مطرح شد و كادر فنى مخالفت خود را با اين انتقال اعلام كرد. كادر فنى تيم فوتبال پرسپوليس اعلام كرد با توجه به شرايط تيم و وضعيت آن در جدول رده بندى ليگ برتر و نياز پرسپوليس به اين بازيكن در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا، با اين درخواست مخالفت مى شود. باشگاه پرسپوليس هيچ نامى از تيم مذكور كه خواهان رضايى است نبرده است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)