مرجع خبری پرسپولیس : با حذف قطعی لوکا بوناچیچ از میان گزینه های سرمربیگری پرسپولیس، یکبار دیگر نام مصطفی دنیزلی سر زبان ها افتاد و برخلاف لوکا، رسانه ها و هواداران استقبال خوبی از این انتخاب داشته اند.

رویانیان دیشب صراحتا اعلام کرد که حضور بوناچیچ در پرسپولیس منتفی است و در حال حاضر یک گزینه ترک و یک گزینه بوسنیایی وجود دارند. افراد نزدیک به باشگاه هم مذاکره با دنیزلی و توافقات اولیه را تایید کردند تا این امیدواری در هواداران به وجود آید که مربی محبوب آنها راهی تهران خواهد شد.

در این شرایط دنیزلی که گفته می شود بی میل برای پذیرش این مسئولیت نیست؛ پیش شرط هایی برای پرسپولیسی ها گذاشته تا در صورت قبول کردن این پیش شرط ها، وی نیز بار دیگر رخت مربیگری تیم پرسپولیس را بر تن کرده و راهی تهران شود.

 

از جمله مهم ترین و جالب ترین پیش شروط مصطفی دنیزلی، نبودن علی پروین مدیر راهبردی فعلی باشگاه پرسپولیس در این باشگاه است. یعنی دنیزلی معتقد است که با حضور علی پروین او نیز برای این تیم نمی تواند مفید باشد. گرچه خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه دنیزلی خواهان کاهش اختیارات و عدم دخالت پروین شده اما یکی از نزدیکان باشگاه که نمی خواست نامش فاش شود،  گفت: “دنیزلی خواهان کنار گذاشتن پروین از مجموعه تیم شده است. او با شنيدن نام علي پروين تاکيد کرد در صورتي به پرسپوليس مي‌آيد که ايشان نباشد او گفته با شناختی که دارد دخالت هایی صورت خواهد گرفت و همین مساله تیم را از مسیر اصلی دور می کند.”

 

به اين ترتيب بعد از حدودا يک ماه مشخص شد که مشکل دنيزلي و پرسپوليس مالي نبوده و تنها به شخص پروين مربوط مي‌شده.

 

دیگرشرط آقا مصطفی را باید رقم پیشنهادی اش دانست. شنیده ها حکایت از آن دارد که درخواست مالی دنیزلی  دو میلیون دلار برای یک و نیم فصل است. هرچند گفته می شود پرسپولیسی ها با شرط مالی دنیزلی موافقند. اما حذف علی پروین از مجموعه پرسپولیس می تواند بزرگ ترین مشکلی باشد که از مدیرعامل پرسپولیس از پس حل آن بر نیاید و شاید مسیر رویانیان را به سمت آخرین گزینه یعنی جمال حاجی تغییر دهد! گزینه ای که پروین و نزدیکانش به دلایل مختلف از آمدن او استقبال گرمی خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)