پرسپولیس نیوز : تیم‌های پایه پرسپولیس اولین هفته رقابت‌های قهرمانی تهران را با کسب دو پیروزی و یک شکست آغاز کردند و تیم امید هم امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) مهمان استیل آذین خواهد بود.

به گزارش سایت  باشگاه پرسپولیس، بهترین پیروزی این هفته از آن شاگردان رحیم یوسفی بود. نوجوانان پرسپولیس با نتیجه 5 بر 2 برابر پیکان به پیروزی رسیدند. حمیدرضا طاهرخانی 3 گل و مهدی مرادی و حافظ ناظری هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

یوسفی درباره این دیدار گفت: در این بازی بچه‌های ما خیلی خوب عمل کردند. چهار نفر عالی بودند و یکی از بازیکنان ما همه نفراتی را که در ورزشگاه بودند، شگفت زده کرد. او در این بازی سه گل رد و یک پنالتی گرفت که توسط مرادی گل شد. ناصری هم روی توپ او گل زد. طاهرخانی خودش را یک اعجوبه نشان داد. او از تاکستان آمده است و من به جرات می‌توان بگویم با همین سن و سال اگر همین حالا در لیگ برتر بازی کند، می‌تواند شگقتی ساز شود. البته آقای حسین عبدی هم در جریان قرار دارند.

یوسفی در پایان گفت: متاسفان دو بازیکن خوب را هم از دست دادیم. رشنو که از پدیده‌های سال قبل بود، چند روز دیگر روی زانوی خود جراحی دارد، چون رباطش پاره شده است.

جوانان پرسپولیس هم این هفته با تک گل حسین شعبانی برابر توحید به پیروزی رسید. مجید پروین سرمربی تیم در این ارتباط، گفت: بچه ها برای روز اول خوب بودند. البته با توجه به شرایطی که تیم توحید داشت باید این بازی را می‌بردیم و گل‌های بیشتری هم می‌زدیم، اما برای روز اول خوب بود.

 
نوجوانان پرسپولیس هم این هفته تیم نونهالان پرسپولیس با نتیجه 5 بر یک شکست خورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)