شنبه 26 بهمن (14:13)

مرجع خبری پرسپولیس :  به جان خودمان عمرا اگر مازیار زارع آدرس کمیته انظباطی را بلد باشد ! // اختصاصی

رقت انگیز است . هی ما پول بی زبان را می دهیم از صبح خروس خوان می رویم داربی ببینیم و هی این سرخابی ها مساوی می کنند . اصلا مهم نیست که شعور مخاطب احیانا ممکن است کمی به بازی گرفته شود و شاید اصلا ما دچار پدیده ” داربی زدگی ” شویم ! آن وقت فکر می کنید اگر یک روزی مردم دچار داربی زدگی شوند کسی برای این بازی تره خرد می کند ؟ آخر چرا یک – یک ؟ بابا حداقل دو – دو کنید یا اصلا سه – سه ! این طوری شاید ما کمی دچار هیجان بشویم و در ضمیر ناخود آگاهمان بگوییم عجب داربی است این داربی !! البته گله ای از سرخابی ها نمی توان داشت …
آخر کجای دنیا از یک ماه مانده به داربی جلسه توجیهی می گذارند و هی می گویند اگر ناخن هایتان در این بازی بلند باشد با شما برخورد می کنیم ! یا مثلا مبادا شب قبل از بازی فراموش کنید دندان هایتان را مسواک بزنید چون باعث تحریک هواداران می شود . حالا که این همه سرخابی ها ” فیر پلی ” شده اند آقای شریفی به جهت کم شدن سوژه مازیار زارع را دعوت می کند کمیته انظباطی تا کمی دور هم باشند ! اصلا داور کارت زرد داده که داده مهم اینست که مازیار پاهایش را کج گذاشته (!) باعث تحریک تماشاگران شده !

به جان خودمان عمرا اگر مازیار زارع آدرس کمیته انظباطی را بلد باشد ! آخر با انصاف ها اصلا به قیافه مازیار زارع می خورد کسی را تحریک کند ؟
حالا باز اگر علی دوست ژنرال را دعوت می کردید می گفتیم باز کمی ( البته زیاد نه ) خشونت در وجودش پیدا می شود . خلاصه من که دیگر دارم دچار پدیده شوم ” داربی زدگی ” می شوم . جان من حداقل بازی بعدی را دو – دو کنید تا کمی دچار هیجان بشویم بلکه از این پدیده شوم فاصله بگیریم …
اگر هم احیانا بازیکنی مثل علی کریمی و مازیار زارع پا را از گلیمش فراتر گذاشت و خواست آنقدر تلاش کند تا تیمش برنده شود مشکل خودش است ! شب بعد از بازی برود تو کوچه با بچه محل هایشان گل کوچک بازی کند هی تلاش کند ! البته مساوی خیلی هم بد نیست حداقل بعضی ها می توانند پز بدهند که در دوره مدیریتشان 6 داربی برگزار کردند و خون از دماغ کسی نیامده ! شما غیر از این را می خواهید ؟

اختصاصی // پویا نوایی – امانت داری – استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس بلامانع است .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)