هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشحالم که پیراهن ایران را می‌پوشم.

به گزارش فارس، اشکان دژاگه پس از پیروزی 2 بر یک ایران مقابل تایلند گفت: خیلی خوشحالم که توانستیم پیروز شویم و بازی را 2 بر یک ببریم. خدا را شکر که سه امتیاز را در ایران حفظ کردیم.

وی در مورد اینکه ایران مقابل تایلند ضعیف خوب عمل نکرد، عنوان کرد: تایلند ضعیف نیست، در دنیا دیگر تیم ضعیفی وجود ندارد ما در نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم.

دژاگه در مورد اینکه در این بازی کیفیت خوبی نداشت، خاطرنشان کرد: خیلی وقت بود به میدان نرفته بودم، پس از یک هفته تمرین بازی کردم، خوشحالم که کادر فنی به من اجازه بازی داد چرا که احتیاج دارم بازی کنم تا به شرایط مطلوب برسم. خوشبختانه مشکلی نداشتم و البته خیلی جا دارد تا بتوانم به شرایط خوبم برسم.

هافبک تیم ملی در مورد اینکه پس از تعویض تماشاگران او را تشویق کردند، اظهار داشت:‌ خیلی خوشحالم و افتخار می‌کنم که پیراهن ایران را بر تن می‌کنم. برای من افتخار است که جلوی این هواداران بازی کنم و آنها خیلی من را کمک می‌کنند.

دژاگه در مورد اینکه به او برای صعود به جام جهانی پاداش ندادند و انگار از این مسئله ناراحت است، خاطرنشان کرد: اصلاً‌ در این ارتباط با کسی صحبتی نکردم که بخواهم ناراحت باشم و این مسئله را اعلام کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا واقعاً از این اتفاق ناراحت است، گفت: دلیلی ندارد راجع به این مسئله امروز صحبت کنم. امروز با تایلند بازی داشتیم و خوشحالم که به پیروزی رسیدیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)