خبرگزاری پرسپولیس : يك پزشك معتقد است كه 5 تن از بازيكنان پرسپوليس در ديدار با سپاهان مسموم شده‌اند كه اين مساله با آزمايش خون ساده قابل تشخيص است.

 

دكتر فريد اصلانيان در خصوص مساله پيش آمده در ديدار پرسپوليس و سپاهان گفت: من در جريان مساله نبودم تا اين يكي از همكاران گفت برنامه «90» را نگاه كنم. در آن برنامه ديدم كه چهار يا پنج بازيكن پرسپوليس در نيمه دوم تلوتلو مي‌خورند پس قاعدتا بايد يك چيزي در آب مخلوط شده باشد كه به راحتي قابل اثبات است .

وي ادامه داد: تمام علائم از جمله عدم هماهنگي عضلات از مسموميت حكايت مي‌كند. ضمن اين كه اين مساله در هر پنج نفر يكسان بود. آنها از توهم بينايي و اين گونه مسايل هم صحبت كرده‌اند. بايد آن آب‌ها دقيقا بررسي شوند، ولي مطمئنا هر كسي اين كار را كرده تمام آب‌ها را جمع‌آوري كرده و چيزي را باقي نگذاشته است.

اصلانيان ادامه داد: قطعا اين اتفاق رخ داده است، اما براي اثبات اين ادعا در دادگاه به مدارك متقن نياز است. اگر فردي پيگير مساله باشد و اراده‌اي براي روشن شدن مساله وجود داشته باشد، آزمايش هماتوگرافي از طريق خون مي‌تواند مساله را روشن كند. با اين روش تا 40 روز پس از مصرف مي‌شود وجود ماده را تشخيص داد.

وي همچنين گفت: وقتي برنامه «90» را ديدم تا ساعت سه نيمه شب منتظر بودم كه كسي از اين برنامه با من تماس بگيرد كه مستقيما با فردوسي‌پور صحبت كنم و بحث و جدل بي منطق دو مديرعامل را تمام كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)