پرسپولیس نیوز : سرپرست وزارت ورزش و جوانان در دیدار با هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به راهکارهای موجود در جهت استقلال مالی این باشگاه ، فعالیت فرهنگی و ورزشی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را در جهت منافع ملی ورزش دانست .

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ، دکتر سید رضا صالحی امیری عصر امروز در دیدار با هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ، ضمن تاکید بر جایگاه این باشگاه در ورزش و بویژه فوتبال ایران ، تصریح کرد : تجربه ثابت کرده است که هر زمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حضوری قدرتمند در عرصه رقابت ها داشته اند ، فوتبال ملی نیز توانسته است از اثرات مثبت این حضور بهره لازم را داشته باشد .

وی افزود : فعالیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، ورای رقابت های ورزشی ، در زمینه مسائل فرهنگی نیز بسیار تاثیر گذار است و مسوولان دو باشگاه باید با توجه ویژه به مسائل اخلاقی و فرهنگی ورزش ، زمینه هایی را بوجود آورند تا با حضور پر شور و گسترده جوانان در ورزشگاهها ، هیجانات آنها در محیط ورزش تخلیه شود .

دکتر صالحی در عین حال با اشاره به 4 راهکار مورد توجه وزارت ورزش و جوانان در زمینه استقلال مالی باشگاههایی چون استقلال و پرسپولیس گفت : تشکیل شرکت سهامی عام به گونه ای که 51 درصد سهام از آن مردم و 49 درصد به هواداران و بازیکنان و پیشکسوتان واگذار شود ، اجاره باشگاه از سوی هیات مدیره و مدیر عامل ، توافق با یکی از مجموعه های خصوصی و مالی نظیر بانک ها بعنوان سرمایه گذار باشگاه و واگذاری باشگاه به سرمایه گذاری خصوصی ، چهار راهکاری است که وزارت ورزش و جوانان در زمینه استقلال مالی باشگاهها مورد توجه قرار دارد . در این رابطه نیز از شما اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتظار دارم که با بررسی این راهکارها ، نقطه نظرات خود را جهت تصمیم گیری لازم ، ظرف ده روز آینده با من در میان بگذارید .

سرپرست وزارت ورزش و جوانان ، همچنین توجه به حاشیه ها را آفتی برای ورزش ایران خواند و خطاب به رویانیان مدیر عامل باشگاه ، گفت : از شما انتظار دارم که به حواشی توجه نکنید و صرفا روی مسائل و امور باشگاه متمرکز شوید.

دکتر صالحی تصریح کرد : بی شک اگر به جای توجه به مسائل کلان مدیریتی، وقت یک مدیر صرف توجه به حاشیه ها شود ، مدیریت به روزمره گی دچار خواهد شد که بطور طبیعی ، این مسئله ما را از اهداف کلان ورزش باز می دارد .

این گزارش حاکسیت ، پیش از صحبت های سرپرست وزارت ورزش و جوانان ، اکبری رییس هیات مدیره ، رویانیان مدیر عامل و دیگر اعضای هیات مدیره ، ضمن ارایه گزارشی از وضعیت باشگاه پرسپولیس ، نقطه نظرات خویش را جهت خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس و زمینه های استقلال و خودکفایی مالی باشگاه در میان گذاشتند .

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)