پرسپولیس نیوز: مربی دروازه‌بانان تیم الوصل امارات گفت:از اهمیت دربی آگاهم و می‌دانم پرسپولیس اخیرا به استقلال باخت اما ما می‌دانیم که پرسپولیس در صدر جدول ایران است و کار سختی روبروی این تیم داریم.

ولرسون دیاس ، درباره بازگشتش به ایران پس از چند سال، گفت: احساس خیلی خوبی داریم که دوباره به ایران بازگشتم. من با رنه سیموئز که سرمربی تیم المپیک ایران بود کار می‌کردم و مربی دروازه بانان این تیم و همچنین تیم ملی زیر ۲۰ ساله‌های ایران بودم.

وی در مورد اینکه آیا از سیموئز خبر دارد یا خیر، تصریح کرد: او الان از کار مربیگری بیرون آمده و در شبکه‌های اینترنتی به عنوان کارشناس فعالیت می‌کند. او دیگر کار مربیگری نمی‌کند اما به عنوان یک مدرس آموزش و برنامه می‌دهد. تاکید می‌کنم که خیلی خوشحال هستم که دوباره به ایران آمدم و دوست دارم بدانم ستاره‌های آن زمان فوتبال ایران این روزها مشغول چه کاری هستند. خیلی دوست دارم بدانم علی دایی و علی کریمی که جزو بزرگترین بازیکنان ایران بودند الان چه کار می‌کنند.

در این خصوص به دیاس توضیح دادیم که علی دایی سرمربی سایپا و علی کریمی سرمربی سپیدرود رشت است که او پاسخ داد: خیلی خوب است که بازیکنان نامدار فوتبال ایران این روزها مربی هستند و می‌توانند دانش خود را به بازیکنان جوان ارائه دهند.

وی درباره اینکه در ایران مربی کدام دروازه‌بان بوده‌،‌گفت: من با علیرضا حقیقی و محسن فروزان کار می‌کردم همچنین در تیم ما مهرداد پولادی حضور داشت که بازیکن چپ پای بسیار خوبی بود. البته می‌دانم که حقیقی در جام جهانی ۲۰۱۴ دروازه‌بان ایران در این رقابت‌ها بود. الان از او خبر ندارم اما شنیده بودم که در لیگ سوئد فوتبال بازی می‌کند. همچنین مطلع شدم محسن فروزان در تیم پارس جم فوتبال بازی می‌کند.

مربی دروازه‌بانان الوصل امارات با بیان اینکه وضعیت پرسپولیس پس از باخت در دربی سخت شده، اظهار داشت: من در ایران کار کردم و می‌دانم که بازی پرسپولیس و استقلال چقدر مهم است. از اهمیت این بازی آگاهم و می‌دانم پرسپولیس اخیرا به استقلال باخت و باید ببینیم که با توجه به شکستش در دربی چند هزار نفر به استادیوم می‌آیند چون این مسئله برای ما مهم است. البته ما می‌دانیم که پرسپولیس در صدر جدول ایران است و قهرمانی‌اش را قطعی کرده و به همین دلیل بازی بسیار سختی خواهیم داشت.

دیاس در پاسخ به این سؤال که تفاوت فوتبال ایران و امارات را در چه می‌دانید، ادامه داد: در فوتبال ایران روح و طراوت وجود دارد. شاید در فوتبال امارات همه چیز فانتری باشد اما فوتبال ایران روح و نشاط دارد. فوتبال ایران درگیرانه و فیزیکی است و من شرایط فوتبال ایران را به فوتبال برزیل تشبیه می‌کنم. خوشحالم که باز هم در ایران حضور دارم چرا که خاطرات خوبی از اینجا دارم.

وی خاطرنشان کرد: ما در بازی فردا دو بازیکن کلیدی‌مان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و لیما و اسماعیل را در بازی فردا به همراه نخواهیم داشت. آنها به تهران هم نیامدند و در امارات مشغول درمان هستند.

این مربی برزیلی درباره کادر فنی تیم ملی کشورمان هم خاطرنشان کرد: مربی دروازه‌بانان تیم ملی ایران از دوستان صمیمی من است. او برزیلی است اما تابعیت پرتغال را گرفته و من با او در ارتباط هستم. دوست داشتم او را ببینم. البته علاقه داشتم که کی‌روش را هم ببینم اما شنیده‌ام که او ایران نیست و برای دیدن بازی ملی‌پوشان در خارج از ایران حضور دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)