پرسپولیس نیوز : قائم مقام باشگاه پرسپولیس به همراه امیر مشیری به نمایندگی از قرمز‌پوشان شب گذشته به سفارت سوئیس رفتند و به توافق‌هایی هم رسیدند.

با دعوت سفیر سوئیس در ایران شب گذشته بهروز منتقمی، قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس به همراه امیر مشیری سرپرست امور بین‌الملل و در غیاب محمد رویانیان به باغ شاندیز محل برگزاری جشن سوئیسی‌ها در ایران رفتند.

در این جلسه سفیر سوئیس در ایران گفت‌وگویی با بهروز منتقمی و مشیری ابتدا موفقیت‌های پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر را تبریک گفت و سپس اعلام آمادگی خود را برای پیگیری جهت دیدار‌های دوستانه بین باشگاه پرسپولیس و تیم‌های سوئیسی از جمله اف.ث بازل را اعلام کرد.

همچنین مقرر شد مسئولان باشگاه پرسپولیس نامه‌ای به سپ بلاتر، رئیس فیفا بزنند و رسما در صورت سفر او به تهران از وی درخواست کنند تا دیداری با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و علی دایی آقای گل جهان داشته باشند. این در شرایطی است که قرار شد پس از این نامه سفیر سوئیس در ایران شخصا این موضوع را پیگیری کند.

همچنین توافقاتی بین طرفین برای همکاری‌های بیشتر انجام شد که قرار است به زودی مقدمات همکاری‌های بیشتر بین طرفین فراهم شود.

البته قرار بود شب گذشته رویانیان در این جلسه شرکت کند که به دلیل مشکلات شخصی منتقمی جایگزین وی شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)