پرسپولیس نیوز : قائم مقام و معاونت ورزشی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس از مدارس فوتبال پرسپولیس در ارومیه بازدید کردند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، بهروز منتقمی و امید علی پورحسن برای بازدید از مدارس فوتبال ارومیه صبح امروز تهران را به مقصد این شهر ترک کردند.

در این سفر، بازدید از مدارس فوتبال استان آذربایجان غربی و هماهنگی‌های لازم جهت توسعه و گسترش این مدارس در استان در دستور کار قرار داشت. نمایندگی مدارس فوتبال استان در حال حاضر در اختیار آقای بهاری مدیر مدارس فوتبال پرسپولیس در ارومیه می‌باشد.

نمایندگان باشگاه پرسپولیس در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان و دیگر مسوولان ارومیه در خصوص توسعه فوتبال در استان آذربایجان غربی نیز دیدار و گفتگو کردند. مسوولان و مدیران ورزش این استان نیز در این خصوص برای هرگونه حمایت و همکاری در این زمینه اعلام آمادگی کردند. مدارس فوتبال پرسپولیس در استان آذربایجان غربی بالغ بر 4 مدرسه فوتبال و یک هزار فوتبال‌آموز دارد.

همزمان با بازدید از مدارس فوتبال در استان آذربایجان غربی، مسوولان باشگاه پرسپولیس دیدارهای تنیس لیگ برتر کشور را نیز از نزدیک نظاره کردند که در جریان آن تیم تنیس پرسپولیس در اولین دیدار خود در مرحله نخست دوازدهمین دوره رقابت‌های تنیس باشگاه‌های کشور برابر تیم فولاد آلیاژ یزد به برتری رسید و عصر امروز نیز دومین بازی خود را برگزار می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)