پرسپولیس نیوز : مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس از تلاش برای تجهیز ورزشگاه درفشی فر به نور مناسب خبر داد.

حمید عباسی عصر روز شنبه در حاشیه تمرین پرسپولیس عنوان کرد:در تلاش هستیم تا هر چه سریعتر نورافکن های ورزشگاه درفشی فر را تجهیز کنیم تا زمان تمرینات را به پس از افطار موکول کنیم.
 

خبر دیگر اینکه برگزاری تمرینات پرسپولیس پشت درهای بسته اعتراض هواداران این تیم را در پی داشته است. ضمن اینکه پرسپولیس در دیدار دوستانه با ملوان نیز بدون هواداران به میدان رفت.

پس از این اتفاقات و با نظر علی دایی دیدار دوستانه پرسپولیس و فولاد خوزستان فردا با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.  محمد پنجعلی در صحبتی که عصر امروز در تمرین پرسپولیس با هوادارانی که پشت درهای بسته بودند؛ داشت از برگزاری این مسابقه پس از افطار در ورزشگاه تختی تهران خبر داد.

 

با تصمیم علی دایی قرار شد بازی دوستانه فردا با حضور هواداران اما بازی روز چهارشنبه مقابل سایپا پشت درب‌های بسته برگزار شود. گفتنی است دایی این تصمیم را به دلیل آخرین مرور تاکتیکی در آخرین بازی تدارکاتی خود مقابل سایپا گرفته است. سرمربی پرسپولیس اعلام کرد که به دلیل احترام به هواداران پرسپولیس بازی فردای این تیم مقابل فولاد خوزستان با حضور آنها برگزار خواهد شد.

 

همچنین محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از حضور در تمرین امروز در جمع هواداران که به برگزاری تمرینات پشت درب‌های بسته معترض بودند، گفت: وقتی که ما اعلام می‌کنیم تمرین پشت درب بسته است حتماً این کار ما دلیلی دارد، برخی اوقات متأسفانه بعضی‌ها به روی سکوها می‌آیند و دست به حواشی‌ مختلفی می‌زنند که واقعاً ما نمی‌دانم اینها هوادار پرسپولیس هستند یا خیر.

وی افزود: به همین دلیل به ما اجازه دهید که کار خود را انجام دهیم چون هدف ما و شما یکی است که آن هم موفقیت پرسپولیس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)