پرسپولیس نیوز :  محسن مسلمان که تا همین چند وقت پیش خودش را یک پرسپولیسی متعصب معرفی می کرد  و علاوه بر اینکه عکس پروفایلش در شبکه اجتماعی اینستاگرام را با پیراهن پرسپولیس قرار داده بود با وجود عضویت در ذوب آهن گاه و بیگاه پست های در حمایت از پرسپولیس می گذاشت اما ناگهان به سمت استقلال برگشت!

 این بازیکن فصل پیش پرسپولیس حتی چندی پیش پستی در حمایت از پرسپولیس پیش از دربی گذاشته و آرزوی شکست استقلال را کرده بود و پس از بازی برد این تیم را تبریک گفت اما بحث مذاکره پیوستن او به جمع آبی پوشان که جدی شد ناگهان این بازیکن تمام پست های قبلی خود را از صفحه شخصی اش به جز یک پست حذف کرده و عکس پروفایلش را نیز تغییر داد!

باید دید این چرخش استراتژیک یک روزه در نهایت به نفع محسن تمام خواهد شد و قرارداد جوش خواهد خورد یا خیر . فعلا دو طرف بر سر انتقال قرضی نیم فصل به توافق رسیده اند.

 

پرسپولیسی ها البته با نیمکت نشینی مسلمان در حال فراموش کردن وی بودند که خود او با پست های گاه و بیگاهش در حماینت از پرسپولیس سابقه اش در این تیم را یادآوری می کرد. جالب این جاست سال گذشته و در جریان افشاگری های پرسپولیسی ها و استقلالی ها علیه یکدیگر تماشاگران آبی در ورزشگاه علیه مسلمان شعار قلیونی ، قلیونی برای تعضیف روحیه او سر می دادند! حال باید دید این خرید هم به سرنوشت امثال نیکبخت، اولادی و… منتهی خواهد شد یا خیر.

 

این پست مسلمان قبل از دربی است که نوشت: به اميد برد پرسپوليس تو دربى ۶۶۶۶۶۶❤️۶۶۶۶۶۶

 

و این هم بخشی از صحبت های گذشته بازیکن جدید استقلال!

http://perspolisnews.com/images/tumb/92/other/other8/mosalman.jpg

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)