پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد برگزاری دیدار دوستانه مقابل پرسپولیس را برای تیمش لازم دانست.

مهدی دینورزاده پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در دیداری دوستانه گفت: این بازی برای ما بسیار مهم بود و روحیه بازیکنان فولاد افزایش یافت. برای بازیکنان ما خوب بود که با بازیکنان پرسپولیس که چند نفری از آنها هم ملی‌پوش بودند بازی کنند. ما این دیدار را 2 هفته پیش هماهنگ کرده بودیم.

وی در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در هفته هفتم لیگ برتر عنوان کرد: من این مسابقه را ندیدم اما امروز وقتی از بازیکنان پرسپولیس پرسیدم گفتند که بازی خوبی نبوده است. البته بازیکنان خودمان نیز این مسئله را به من گفتند.

سرمربی تیم فولاد یزد درباره هدف تیمش در مسابقات امسال لیگ آزادگان اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم خوبی داریم و تعداد تیم‌های سقوط‌کننده از لیگ برتر هم زیاد است امید داریم که بتوانیم نسبت به پارسال نتایج بهتری کسب کرده و اگر شد به لیگ برتر صعود کنیم.

دینورزاده درباره آخرین وضعیت ورزشگاه قیطریه هم تاکید کرد: این ورزشگاه قدمت 50 ساله دارد و اگر مالکان جدید ادعای مالکیت دارند چرا سازمان تربیت بدنی اجازه ساخت و ساز در آن را صادر کرده است؟ از این ورزشگاه بازیکنان بزرگی مانند امیر حاج‌رضایی، محمد مایلی‌کهن و حتی خود من به فوتبال ایران معرفی شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)