مرجع خبری پرسپولیس : رييس كميته فني باشگاه پرسپوليس كه مدت‌هاست در جلسات اين كميته شركت نمي‌كند، معتقد است عملكرد فني اين تيم مورد تاييد نيست اما بايد به كادر فني‌اش فرصت داد.


بيژن ذوالفقارنسب درباره عملكرد تيم فوتبال پرسپوليس در بازي برابر شهرداري تبريز اظهار كرد: بازي بسيار سختي براي بازيكنان بود چرا كه آنها ناخواسته درگير مشكلات رواني شدند كه نمي‌توانند عملكرد ساده و عادي‌شان را به نمايش بگذارند.

 

به وضوح ديديم كه همه عملكرد تيم تحت تاثير عدم اعتماد به نفس بازيكنان شده بود و آنها با اضطراب و استرس كار را دنبال مي‌كردند. استرس از اينكه مبادا فرصتي را از دست داده يا پاس اشتباهي بدهند.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا بازيكنان باتجربه پرسپوليس و ساير نفراتي كه سال گذشته هم دراين تيم بودند، بايد در چنين شرايطي دچار استرس شوند، تصريح كرد: پرسپوليس و استقلال تيم‌هاي معمولي نيستند. بازي در اين تيم‌ها دشواري‌هاي خاصي دارد. همين كه هفتاد هزار تماشاگر در ماه مبارك رمضان و در آن وقت شب به ورزشگاه مي‌آيند نشان از اهميت بازي كردن در اين تيم‌ها و انتظار هواداران‌شان دارد. واقعا بازي كردن در اين وضعيت ساده نيست.

 

رييس كميته فني باشگاه پرسپوليس با بيان اينكه عملكرد فني اين تيم را تاييد نمي‌كند، ادامه داد: پرسپوليس ضعيف بازي مي‌كند و نمي‌تواند قابليت‌هاي حقيقي‌اش را بروز دهد. تنها اميدواري ما حضور بازيكنان توانمندي است كه در اين تيم حضور داشته و مي‌توانند پرسپوليس را نجات دهند. ضمن اينكه حميد استيلي هم قابليت هدايت تيم در اين شرايط و بهتر كردن اوضاع را دارد. اگر بازيكنان رويه منطقي در پيش‌ گيرند مي‌توانند تيم‌شان را از فشار رواني ايجاد شده رها كنند.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه با توجه به انتظار هواداران پرسپوليس و صبر كمي كه از خود نشان دادند، تا چه زمان مي‌توان به استيلي فرصت داد، گفت: فكر مي‌كنم باشگاه پرسپوليس آنقدر توانايي دارد كه مانند گذشته فرصتي ايجاد كند تا تيمش از وضعيت فعلي خارج شود. اين باشگاه سال گذشته فرصت زيادي به كادر فني‌اش داد تا جايي كه نتيجه گرفت و به قهرماني در جام حذفي رسيد. معتقدم بايد به استيلي هم اين مهلت را داد.

 

ذوالفقارنسب با بيان اينكه مدت‌هاست در جلسات كميته فني باشگاه شركت نداشته، گفت: از مسووليتم در كميته فني باشگاه استعفا ندادم اما مدتي زيادي است بخاطر مشكلاتي نتوانستم در جلسات كميته فني حاضر باشم. اين جلسات با حضور اعضاي ديگر تشكيل مي‌شود.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه باشگاه از شما نخواسته كه در جلسات شركت كنيد، خاطرنشان كرد: به هر صورت روال كار پيش مي‌رود و من هم نمي‌خواهم به اين موضوع بپردازم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)