مرجع خبری پرسپولیس : سخنگوی کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در جلسه این هفته باشگاه نیز غایب بود تا محمود خوردبین با قرار گرفتن برابر خبرنگاران از نتایج جلسه صحبت کند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس بیژن ذوالفقارنسب که جزو اولین پیشکسوتانی بود که توانست به عضویت کمیته فنی پرسپولیس در آید در روزهای انتخاب سرمربی پرسپولیس به عنوان سخنگوی کمیته فنی در سطح اول رسانه ها بود و انتشار نامه مشروط دعوت به همکاری دایی توسط وی حرف و حدیث های بسیاری را به همراه داشت.

 

 

پس از انتشار این نامه و کنار رفتن دایی، با اعلام کمیته فنی استیلی سرمربی پرسپولیس شد. از آن روز به بعد ذوالفقارنسب تا کنون در جلسات کمیته فنی پرسپولیس غایب بوده است. غیبتی که تا امروز علت آن  از سوی سخنگو مسافرت عنوان شده است!

 

محمدرضا زادمهر عضو کمیته فنی پرسپولیس درباره غيبت‌هاي ذوالفقارنسب در جلسه اخیر كميته فني مي‌گويد: «نمي‌دانم چرا غيبت كردند اما ايشان از مجموعه ما جدا نشدند. ما خودمان پيشنهاد داده‌ايم يكي دو پيشكسوت ديگر به كميته فني اضافه شوند چون شايد براي ما كاري پيش بيايد و نتوانيم در جلسات شركت كنيم. مثلا شايد در جلسه بعدي كه روز سه‌شنبه است من به كيش سفر كنم و در جلسه نباشم.»

 

اما نزدیک به دو ماه غیبت در جلسات عذری نیست که برای افکار عمومی قابل پذیرش باشد و باید علت را در جای دیگری جستجو کرد.

 

ذوالفقارنسب هفته گذشته برای تحلیل مسابقه پرسپولیس برابر ملوان در شبکه جهانی جام جم در تهران حاضر شد و واگویی مجدد این بهانه را به کلی غیرممکن کرد. ذوالفقارنسب در این برنامه ضمن اینکه انتقاداتی را نسبت به نحوه عملکرد استیلی مطرح کرد تاکید کرد باید به این مربی جوان فرصت داد و هنوز زمان برای قضاوت درباره وی زود است.

 

اما به نظر می رسد اختلاف اصلی سخنگوی کمیته فنی با مدیریت باشگاه پرسپولیس بوده و از آنجایی نشأت گرفته که محمد مایلی کهن به عنوان مدیرفنی پرسپولیس انتخاب شد. تعیین سمت «مدیرفنی» در باشگاه پرسپولیس که مشابهت اسمی زیادی با «کمیته فنی» دارد باعث شد شائبه موازی کاری در باشگاه پرسپولیس به وجود بیاید.

 

پس از این انتخاب بود که ذوالفقارنسب در هیچ کدام از جلسات کمیته فنی پرسپولیس شرکت نکرده است. البته هیچ کدام از مسئولان باشگاه و یا خود ذوالفقارنسب صحبت های فوق را تاکنون تایید یا تکذیب نکرده اند.

 

انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)