مرجع خبری پرسپولیس : عضو سابق کمیته فنی باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم به بازسازی فنی، بدنی و روانی نیاز دارد.

 

بیژن ذوالفقار نسب در مورد وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس بعد از جدایی استیلی گفت: پرسپولیس حتی اگر بعد از جدایی استیلی به پیروزی هم می‌رسید فرقی نمی‌کرد.

این تیم مشکلات زیادی دارد که باید آن مشکلات برطرف شود. نیم فصل بهترین زمان برای برطرف شدن این مشکلات است. باید مربی خوب و چند بازیکن جذب شوند. در کل این تیم نیاز به بازسازی کلی دارد. از نظر فنی، بدنی و روانی باید بازسازی صورت بگیرد.

وی در مورد اینکه کدام یک از گزینه‌های مربیگری مطرح شده برای پرسپولیس مناسب است گفت: به نظرم دنیزلی گزینه خوبی است.

ذوالفقارنسب در مورد اینکه گفته می‌شود دنیزلی ۴ میلیارد تومان برای یک فصل و نیم می‌خواهد عنوان کرد: مسایل مالی مربوط به مدیریت است اما اگر پرسپولیس با دنیزلی نتیجه بگیرد ارزش دارد.

عضو سابق کمیته فنی پرسپولیس در مورد اینکه نقش این کمیته در ناکامی این فصل پرسپولیس چقدر بود گفت: من فقط دو جلسه در کمیته فنی شرکت کردم و چون دیدم کمیته فنی آن کمیته‌ای که باید باشد، نیست جدا شدم زیرا تاثیری که باید داشته باشد را نداشت.

مدیر فنی تیم فوتبال سایپا در مورد وضعیت این تیم و نتایج خوبی که در دو دیدار پایانی نیم فصل اول داشت گفت: سایپا ظرفیت‌های خوب، کادرفنی جوان و با انگیزه‌ای دارد و زمینه برای بهتر شدن هست. از همه مهم‌تر برنامه ریزی است که باشگاه دارد و همبستگی موجود در تیم می‌تواند این تیم را به موفقیت برساند.

ذوالفقارنسب در مورد اینکه سمتش در باشگاه سایپا دقیقا چیست گفت: من مدیرفنی تیم‌های باشگاه سایپا هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)