کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است تیم پرسپولیس یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر خود را مقابل شارجه امارات انجام داده است.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌و‌گو با تسنیم درباره پیروزی ۴ بر صفر تیم پرسپولیس مقابل شارجه امارات و صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس یک بازی حساس و سخت را با برنامه، دونده، بسیار هوشیار و با یک وحدت تیمی مثال زدنی شروع کرد و با اقتدار به پایان رساند.

وی ادامه داد: پرسپولیس، حریف بسیار مغرور و متکبر خود را شکست داد. تیم شارجه امارت بازی‌های قبل بسیار با برنامه و خوب کار کرده بود اما پرسپولیس مقابل این تیم یکی از بازی‌های خوب چند سال اخیرش را به نمایش گذاشت. فکر نمی‌کنم کسی بتواند از بین بازیکنان پرسپولیس فقط یک نفر را به‌عنوان بهترین بازیکن انتخاب کند، همه آنها نهایت انرژی و عملکرد فنی خود را در زمین به نمایش گذاشتند.

ذوالفقارنسب در مورد رویارویی پرسپولیس مقابل السد قطر در مرحله یک‌هشتم نهایی عنوان کرد: همه تیم‌ها توانمندی خاص خودشان را دارند و بازیکنان خارجی و اروپایی خوبی جذب کردند، اما پرسپولیس بدون این هزینه‌ها از شرایط روحی و روانی که بازیکنانش دارند استفاده می‌کند و این بازیکنان با انرژی زیاد در جریان بازی هر تیمی را مقهور می‌کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد خوب بازیکنان تازه وارد پرسپولیس مقابل شارجه گفت: بازی در پرسپولیس انرژی روانی و فیزیکی مضاعفی را در هر بازیکنی به وجود می‌آورد که او کمتر از ظرفیت خودش عمل نمی‌کند. در کمتر بازی دیده بودم که آل‌کثیر تا این حد دوندگی داشته باشد. برانکو سیستم فنی را در پرسپولیس ایجاد کرده که گل‌محمدی از آن به خوبی استفاده می‌کند. پرسپولیس بسیار خوب پرس می‌کند و با دوندگی زیاد ارتباط فنی حریف را قطع و مالکیت توپ را در دست می‌گیرد. تنها نقطه ضعف پرسپولیس می‌تواند یک‌سری اختلاف نظرها بین بازیکنان و مقصر کردن یکدیگر در برخی صحنه‌ها باشد. اگر این مشکل را حل کنند در آسیا کمتر تیمی جلودار پرسپولیس خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)