پرسپولیس نیوز : کانون هواداران پرسپولیس پس از استقبال هواداران از کاروان قرمزپوشان و دایی در مقابل هتل عباسی از آنها تشکر کرد.

 برخلاف تصورات حدود 600 هوادار پرسپولیس امروز استقبال خوبی از این تیم در فرودگاه اصفهان داشتند و حتی تا هتل نیز قرمزپوشان را بدرقه کردند. این در شرایطی بود که وقتی کاروان پرسپولیس به هتل عباسی رسید ناگهان با حضور انبوه هواداران مقابل هتل مواجه شد که با کمک نیروی انتظامی و مسئولان هتل بدون دردسر وارد هتل عباسی شد. البته نیروی انتظامی نیز از میانه راه به کمک پرسپولیسی‌ها آمد تا مشکلی در طول مسیر نداشته باشد.

فریدونی رئیس کانون هواداران پرسپولیس نیز در جلسه‌ای سرپایی ضمن تشکر از کلیه هواداران از آنها خواست تا فردا با حضور در ورزشگاه فولادشهر پرسپولیس را تشویق کنند. همچنین فریدونی قرار است درخواستی از مسئولان ذوب آهن داشته باشد تا کمی بیشتر از 10درصد را به هواداران پرسپولیس در بازی فرداشب اختصاص دهند.

گفتنی است با توجه به برنامه‌های دایی قرار است اولین بازی ذوب‌آهن در لیگ برتر امشب در هتل عباسی برای بازیکنان آنالیز شود.

اما نکته قابل تامل تصمیم مسئولان برگزار کننده مسابقات این است که نشست خبری سرمربیان پرسپولیس و ذوب آهن درست در زمان افطار برگزار می شود و به نظر می رسد در این برنامه ریزی روزه داری خبرنگاران مد نظر قرار نگرفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)