مرجع خبری پرسپولیس : ديدار تيم‌هاي پوهانگ استيلرز و ذوب‌آهن از دور برگشت مرحله يك‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 14 به وقت ايران در ورزشگاه استيليارد آغاز شد كه با تساوي يك بر يك به پايان رسيد.

در اين ديدار كيم جائه‌سونگ در دقيقه 10 براي ميزبان موفق به گلزني شد و در نيمه دوم محمدرضا خلعتبري با ضربه‌اي زيبا در دقيقه 80 بازي را به تساوي كشاند.

نماينده ايران كه در ديدار رفت موفق شده بود با نتيجه 2 بر يك به برتري برسد با كسب اين تساوي در ورزشگاه استيليارد پوهانگ، در مجموع ديدارهاي رفت و برگشت با نتيجه 3 بر 2 جواز حضور در مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان آسيا را بدست آورد تا همانند تيم ملي برابر نماينده كره به برتري برسد.

 

ذوب‌آهن در مرحله نيمه‌نهايي بايد با برنده ديدار تيم‌هاي الهلال عربستان و الغرافه قطر بازي كند. اين ديدار ساعت 19 امروز به ميزباني الغرافه برگزار خواهد شد.

بنجامين ويليام داور استراليايي اين ديدار در نيمه اول به كيم ون ايل از پوهانگ استيلرز كارت زرد نشان داد و در دقيقه 86 نيمه دوم مهدي رجب زاده را با نشان دادن كارت زرد دوم از زمين بازي اخراج كرد.

تركيب ذوب‌آهن:
شهاب گردان، محمد حسيني، علي احمدي، محمد قاضي (از دقيقه 63 اسماعيل فرهادي)، فرشيد طالبي، قاسم حدادي‌فر، ايگور كاسترو، احمد محمدپور (از دقيقه 78 حسين ماهيني)، مهدي رجب‌زاده، شاهين خيري، محمدرضا خلعتبري
سرمربي: منصور ابراهيم‌زاده

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)