خبرگزاری پرسپولیس : عضو پیشین کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: گل محمدی باید از موقعیتی که در برقراری ارتباط نزدیک با بازیکنان تیم برایش ایجاد شده است، نهایت بهره را ببرد.

بیژن ذوالفقار نسب با اشاره به تفاوتی که بین نتایج تیم فوتبال پرسپولیس در رقابت‌های جام حذفی و لیگ برتر وجود دارد، اظهارداشت: نتایج متفاوتی که تیم پرسپولیس در رقابت‌های جام حذفی و لیگ برتر می‌گیرد ریشه روانی دارد. کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس به این نتیجه رسیده‌اند که قهرمانی در جام حذفی دور از دسترس نیست اما در لیگ برتر از قافله قهرمانی دور مانده‌اند.

وی در همین خصوص افزود: چنین تفکری که بر مجموعه پرسپولیس حاکم شده اصلا حرفه‌ای نیست چون پرسپولیس با حضور یحیی گل محمدی نشان داده که پتانسیل بالایی دارد اما ازهمه ظرفیت خود در رقابت‎های لیگ برتر استفاده نمی‌کند.

عضو پیشین کمیته فنی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: هنوز پرسپولیس در رقابت‌های لیگ 14 بازی دیگر در پیش رو دارد که اگر از همه توان و ظرفیت خود استفاده کند می‎تواند در پایان فصل جزو سه تیم برتر جدول رده بندی لیگ قرار گیرد.

ذوالفقارنسب در موردعملکرد یحیی گل محمدی در کادر فنی پرسپولیس نیز گفت: بازیکنان پرسپولیس نشان داده‌اند که از نظر انگیزه و انرژی روانی ارتباط خوبی با گل محمدی پیدا کرده‌اند و این موضوع می‌تواند رمز موفقیت این مربی در پرسپولیس باشد. گل محمدی باید با هوشمندی از موقعیتی که برایش ایجاد شده نهایت استفاده را ببرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)