پرسپولیس نیوز :دبیر شورای سیاست‌گذاری ورزش صدا و سیما گفت که تاکنون درخواستی برای پخش زنده دربی اروپایی پرسپولیس و استقلال به این سازمان نرسیده است.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس قرار است ساعت ۲۲ روز یکشنبه ۲۵ تیرماه در دیداری دوستانه که البته بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد در بیله‌فلد آلمان به مصاف یکدیگر بروند.

درباره پخش تلویزیونی این دیدار حرف‌وحدیث‌های زیادی مطرح و گفته شده صداوسیما به‌دلیل حق پخش تلویزیونی دربی را پخش نمی‌کند. این در حالی است که دبیر شورای سیاست‌گذاری ورزش صدا و سیما چنین موضوعی را رد می‌کند.

حسین ذکایی در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: پخش زنده تمام مسابقات ورزشی به این صورت است که درخواستی از سوی مسئول برگزاری به صداوسیما می‌آید. در مورد دیدار پرسپولیس و استقلال تاکنون درخواستی از سوی فدراسیون فوتبال، دو باشگاه یا شخص حقیقی و حقوقی دیگری به صداوسیما نیامده است.

دبیر شورای سیاست‌گذاری ورزش صدا و سیما در پاسخ به این سؤال که اگر مسئولان برگزاری و اسپانسر این بازی درخواست حق‌پخش برای این بازی داشته باشند تا دربی از صداوسیما پخش شود چه خواهد شد، اظهار داشت: اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، مسئولان مالی صداوسیما باید در این خصوص تصمیم‌گیری کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)