پرسپولیس نیوز : ذیحساب باشگاه پرسپولیس گفت: بیش از 30 درصد از قرارداد فصل 94 – 93 پرداخته شده و از سوی هیأت مدیره پیش‌بینی‌های لازم برای پرداخت‌های بدون وقفه هفتگی به بازیکنان صورت گرفته است.

مطلب ایمان‌زاده در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: تا هفته یازدهم مسابقات لیگ، بیش از 30 درصد از قرارداد فصل 94 – 93 بازیکنان به آنها پرداخت شده است و طبق مصوبه هیأت مدیره و با دستور رئیس هیأت مدیره و پیگیری سرپرست باشگاه، سه هفته است که این برنامه را اجرا می‌کنیم که در مجموع همراه با دیگر پرداخت‌ها 30 درصد از قرارداد بازیکنان را پوشش داده است.

وی ادامه داد: طبق برنامه، سه‌شنبه هر هفته فهرست پرداخت‌ها آماده شده و تامین اعتبار مالی صورت می‌گیرد و در روز چهارشنبه تا پایان وقت اداری پرداخت انجام می‌شود. البته در مواقع نادری، پرداخت به صبح روز پنجشنبه می‌کشد.

ایمان‌زاده خاطرنشان کرد: طبق دستور رئیس هیأت مدیره، تامین اعتبار مالی لازم به شکلی برنامه‌ریزی شده است که حتی اگر اسپانسر باشگاه در مواقعی منابع مالی لازم را تامین نکند مشکلی پیش نخواهد آمد و وجوه مورد نظر از محل‌های دیگری که پیش بینی شده، تامین می‌شود.

ذیحساب باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: برنامه‌ریزی باشگاه به گونه‌ای است که این رویه تا آخر فصل ادامه خواهد داشت و آقای سیاسی حتی در جمع بازیکنان اعلام کردند که معوقات آنها در فصل 93 – 92 پیگیری شده و برای پرداخت آن تا آخر فصل فکر خواهد شد.

وی افزود: بازیکنان باید خیالشان از هر جهت راحت باشد که مبالغ مورد نظر تا پایان هفته به حساب آنها واریز خواهد شد. نظر رئیس هیأت مدیره این است که اعضای تیم نگران حقوق خود نباشند چرا که هیأت مدیره موارد مورد نظر را مصوب کرده و توسط سرپرست باشگاه برای اجرا به ما ابلاغ شده است.

ایمان‌زاده در پایان افزود: پرداخت‌ها به شکلی محاسبه شده است که در اواخر فصل، 10 تا 15 درصد حقوق اعضای تیم باقی می‌ماند که آن هم در زمان تسویه حساب به آنها پرداخت خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)