پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی دربی شرایط روحی و روانی تأثیر بسیار زیادی دارد و تیمی برنده می‌شود که از لحاظ روحی آماده‌تر باشد.

پایان رأفت در مورد شکست 2 بر یک پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان گفت: فولاد نشان داد یکی از مدعیان جدی کسب مقام قهرمانی است. این باشگاه ساختار بسیار خوبی دارد و تیم قدرتمندی است. البته پرسپولیس بازی خوبی به نمایش گذاشت و ضربه محمد نوری، پیام صادقیان و امید عالیشاه اگر به گل تبدیل می‌شد نتیجه فرق می‌کرد. به هر حال در نهایت شرایط اینگونه رقم خورد که فولاد خوزستان پیروز شود و وضعیت بهتری پیدا کند.

وی در مورد اعتراض بازیکنان پرسپولیس به داوری افزود: بازیکنان پرسپولیس نباید اینقدر اعتراض کنند اکثر نفرات پرسپولیس بازیکنان با تجربه و عضو تیم ملی هستند البته لغزندگی زمین و فشار زیادی که روی بازیکنان بود در این مسئله بی‌تأثیر نبود اما باید تلاش بیشتری انجام دهند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد دربی حساس پایتخت خاطرنشان کرد: مسابقه دربی شرایط خاص خودش را دارد بازیکنان در طول این هفته مراقب اعمال و رفتار خود هستند و در طول این بازی تلاش بسیار زیادی انجام می‌دهند. از فردا کری‌خوانی‌ها آغاز می‌شود و تیمی که بتواند از لحاظ روانی تسلط بیشتری داشته باشد می‌تواند برنده دربی شود.

رأفت در مورد شایعاتی که مبنی بر قلیان کشیدن محسن مسلمان و پیام صادقیان به وجود آمده و این دو بازیکن را به خاطر این رفتار جریمه کرده‌اند خاطرنشان کرد: این مسئله در فوتبال ایران باب شده و بسیاری از فوتبالی‌ها این مسئله را عیب نمی‌دانند. فردی که یک میلیارد قرارداد می‌بندد باید در تمامی جوانب زندگی روی رفتار خود مراقبت داشته باشد به هر حال این بازیکنان الگوی بسیاری از خانواده‌ها هستند البته مقصر بازیکنان نیستند بلکه باید آموزش بهتری به آنها داده شود.

وی در مورد عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس در دو مسابقه اخیر و تأثیر این مسئله روی دربی خاطرنشان کرد: پرسپولیس در دو بازی اخیر مقابل تیم‌های بالای جدولی نتوانسته نتیجه بگیرد و این مسئله کار را سخت می‌کند. بازیکنان باید برای دربی ریکاوری خوبی داشته باشند تا بتوانند نتیجه قابل قبولی کسب کنند. بازی روز جمعه بسیار دشوار است و باید تیم‌ها از لحاظ روحی و روانی خود را آماده کنند.

مهاجم سابق پرسپولیس در پایان در مورد اینکه کدام تیم برنده دربی می‌شود، یادآور شد: امیدوارم پرسپولیس بتواند برنده این مسابقه شود و مسیر خود را برای قهرمانی هموار کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)