پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه راه‌آهن گفت:ما تعاملات خوبی با باشگاه پرسپولیس خواهیم داشت.

 صادق رئیسی‌کیا پس از امضای تفاهم‌نامه باشگاه پرسپولیس با شرکت هواپیمایی قشم ایر عنوان کرد: هولدینگ سورینت قصد دارد که در ورزش حرفه‌ای وارد شود. باعث افتخار ما بود که با باشگاه پرسپولیس تفاهم‌نامه‌ای امضا کنیم. ما یک سال در ورزش با نام باشگاه راه‌آهن فعالیت کردیم و بسترسازی زیادی انجام دادیم.

وی ادامه داد: یکی از نخستین باشگاه‌هایی بودیم که در ورزش حرفه‌ای به خوبی فعالیت کردیم و در باشگاهی فعالیت کردیم که 100 بازیکن به تیم ملی معرفی کرده بود. طبق اصل 44 به عنوان باشگاه خصوصی فعالیت خود را آغاز کردیم و روند رو به رشدی را در پیش گرفتیم.

رئیسی‌کیا یادآور شد: در بخش آکادمی و تیم‌های پایه فعالیت‌هایی انجام دادیم. جایی که در خواب بودند و برای آینده هم برنامه 5 ساله داریم و همین طور قصد داریم رو به جلو حرکت کنیم. پرسپولیس بزرگترین و پرطرفدارترین تیم آسیاست و می‌خواهیم امکانات خوبی برای آنها فراهم کنیم. با رویانیان مذاکرات خوبی انجام دادیم و طبق مذاکرات زنجانی خدمات خوبی به این باشگاه ارائه خواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن تصریح کرد: ممکن است این همکاری‌های ما در آینده هم بیشتر شود. ما در زمین با پرسپولیس رقیب هستیم اما در بیرون با هم دوست و همکار خواهیم بود. اقتصاد باید در ورزش حضور داشته باشد و به فوتبال کمک کند.

رئیسی‌کیا در مورد اینکه چه زمانی پروازهای این هواپیما آغاز خواهد شد، گفت: هم اکنون قشم ایر 4 فروند هواپیما دارد که می‌خواهد این تعداد را به 22 فروند افزایش دهد. تا دو ماه آینده خدماتی را در این زمینه انجام خواهیم داد. 25 روز دیگر هواپیما پرواز می‌کند و پس از تست شدن تا 40 روز آینده کار خود را آغاز می‌کند.

یکی از مسئولان قشم ایر نیز در مورد اینکه عکس‌های منتشر شده از هواپیما فتوشاپ بوده،‌تاکید کرد: چنین امری وجود نداشته 35 کیلو رنگ برای این هواپیما مصرف شده که 150 کیلو قرمز رنگ بوده و 200 کیلو هم سفید بوده است. مسئولان زحمت زیادی برای این امر کشیدند و امیدوارم این موضوع زیر سؤال نرود. نقاشی هواپیما مانند نقاشی دیوار نیست و تمام استانداردسازی‌ها رعایت شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت هواپیمایی قشر ایر: می‌خواستیم وارد ورزش شویم، چه جایی بهتر از پرسپولیس
رئیس هیئت مدیره شرکت هواپیمایی قشر ایر گفت: قصد داشتیم در عرصه ورزش وارد شویم و دیدیم چه جایی بهتر از باشگاه پرسپولیس.

کاپیتان بهاری پس از امضای تفاهم‌نامه شرکت هواپیمایی قشم ایر با باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: هولدینگ سورینت همواره سعی کرده که در زمینه‌های متفاوت فعالیت کند. یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هولدینگ سورینت قشم ایر است که تعاملات خوبی با پرسپولیس دارد.

وی ادامه داد: علاقه داشتیم در زمینه ورزش همکاری کنیم و چه جایی بهتر از پرسپولیس. حاصل تفکرات ما با باشگاه راه‌آهن به این نتیجه رسیدیم که با پرسپولیس همکاری داشته باشیم و امیدوارم این فعالیت در آینده در زمینه‌های گسترده‌تر ادامه داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت هواپیمایی قشر ایر خاطرنشان کرد: چند ماه است که با باشگاه پرسپولیس مذاکره می‌کنیم. جزئیات آئین‌نامه همکاری با پرسپولیس را که با هدف تجاری و تسهیلات مناسب برای هواداران در نظر گرفته شده است را به زودی اعلام می‌کنیم. هر شخصی که کارت هواداری پرسپولیس را داشته باشد از 5 درصد تخفیف سود خواهد برد.

بهاری یادآور شد: ما کارت طلایی و نقره‌ای برای هواداران در نظر گرفتیم تا آنها بتوانند با شرایط بهتری از خدمات این شرکت استفاده کنند.البته شاید این تخفیف هم تا 20 درصد برسد. هواداران پرسپولیس با کدهای مخصوص شناخته می‌شود و در اولین مراجعه 5 درصد تخفیف خواهند داشت. ما با همه خطوط هوایی متفاوت هستیم و مطمئن باشید سعی می‌کنیم بهترین امکانات را در اختیار هواداران پرسپولیس بگذاریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)