پرسپولیس نیوز : رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در چند هفته اخیر ضربات بدی را خورده‌ایم و بحث کناره‌گیری از لیگ برتر و جام حذفی را در جلسه فوق‌العاده بررسی می‌کنیم.

فداحسین مالکی پس از ناراحتی محمد رویانیان از مسئولان کمیته داوران و فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من که هوادار پرسپولیس هستم و رویانیان که مدیرعامل زحمتکش پرسپولیس با توجه به اینکه در چند بازی به صورت زلزله‌وار است که اتفاقاتی بر علیه پرسپولیس می‌افتد از این بابت به شدت ناراحتم.

وی افزود: حتی چندین بار اعتراض‌هایی که داشتیم با نظر صاحب‌نظران مشخص شده که کم لطفی‌هایی به پرسپولیس انجام شده است.

مالکی تاکید کرد: در این شرایط حساس ما متوجه شدیم به هیچ عنوان به نظرات و کارشناسی‌های صاحب فن که بیشتر نظرات ما را تائید کردند نباید بی‌اعتنایی کنیم. در این بین فدراسیون فوتبال و دست اندرکاران باید با این موضوع برخورد جدی کنند تا بتوانیم جوابی برای هواداران و مدیرعامل باشگاه داشته باشیم. رویانیان ناراحت است که حق را از پرسپولیس گرفته اند.

وی درباره احتمال کناره‌گیری پرسپولیس از مسابقات آینده نیز گفت: بحث جدی است، جلسه فوق‌العاده‌ هیئت مدیره را تشکیل خواهیم داد و در خصوص کناره‌گیری‌مان از لیگ برتر و جام حذفی تصمیم گیری می‌کنیم. ما از طریق مراجع قانونی نیز سعی خواهیم کرد به هر نحوی که شده حق پایمال شده پرسپولیس را برگردانیم چون باید جوابگوی بیش از 30 میلیون هوادار باشیم و قطعا با اشتباهات پی در پی نمی‌توانیم جواب مردم را بدهیم. اشتباهاتی که اکثر آنها با نظر کارشناسان به ضرر پرسپولیس اعلام شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)