پرسپولیس نیوز : رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید تنها به موفقیت‌های مقطعی فکر نمی‌کند و می‌خواهد برای فصل‌های بعدی هم پشتوانه سازی کند.

حمیدرضا سیاسی درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: خوشبختانه از روزی که کادر جدید در هیات مدیره باشگاه قرار گرفت به صورت جدی تمام امور و تمام مشکلات مد نظر قرار گرفت در جهت حل آن‌ها گام برداشته شد. از نظر اقتصادی وضعیت باشگاه پرسپولیس بد نیست و امیدوارم بتوانیم سر و سامانی به این وضعیت نابسامان باشگاه بدهیم. به نظرم تا الان عملکرد موفقی را داشته‌ایم و به امیدوارم در ادامه بتوانیم عمکردی موفق تری را دنبال نماییم.

سیاسی با ابراز رضایت از مدیریت رحیمی در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: اعضای هیات مدیره از روند مدیریت رحیمی راضی هستند و شاهد اداره باشگاه با با سعه صدر و درایت هستیم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا سقف بودجه تعیین شده از طرف سازمان لیگ برای فصل آینده کافی است یا خیر نیز گفت: مطمئنم مبلغ ۱۸میلیارد تومان برای ما کفایت می‌کند. قراموش نکنیم یک باشگاه را مدیربت به پیروزی می‌رساند نه ستاره‌های طلایی. تلاش می‌کنیم بیشتر از بازیکنان خودمان استفاده کنیم تا ستاره‌های آنچنانی. البته با توجه به درایت علی دایی می‌توانیم در نقل و انتقالات موفق عمل کنیم.

سیاسی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در فصلهای آینده پرسپولیسی متفاوت را شاهد باشیم، خاطر نشان کرد: ما انرژی زیادی را می‌گذاریم تا بتوانیم پرسپولیسی را بسازیم که مورد نظر هواداران است. هیچ چیزی برای ما بالا‌تر از این نیست که بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. تلاش من و تمامی اعضای هیات مدیره برای ساختن پرسپولیسی است که در فصل‌های آینده هم بتواند پشتوانه‌ای قوی داشته باشد نه اینکه فقط به صورت مقطعی موفق باشد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر اهمیت اخلاق و فرهنگ در ورزش و بخصوص فوتبال خاطر نشان کرد: امیدوارم در بخش فرهنگی هم بتوانیم در باشگاه پرسپولیس موفق باشیم. بخش‌های اخلاقی و فرهنگی در ورزش بسیار مهم است و به نوعی از سایر بخش‌ها هم بیشتر اهمیت دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)