پرسپولیس نیوز : رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران به عنوان رئیس کارگروه واگذاری دو استادیوم امام رضا (ع) و شهید کاظمی به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس شد.

پس از اینکه صبح امروز مقرر شد تا کارگروهی تشکیل شده و بحث واگذاری ورزشگاه‌های امام رضا (ع) و شهید کاظمی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشخص شود رئیس این کارگروه هم مشخص شد.

بر این اساس محمد رضایی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران به عنوان رئیس کارگروه واگذاری این دو استادیوم به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال منصوب شد و قرار است طی یک هفته در این باره تصمیم‌گیری شود.

اولین جلسه این کارگروه صبح دوشنبه هفته جاری با حضور مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و با حضور رضایی در دفتر رئیس سازمان ورزش شهرداری برگزار خواهد شد تا تعیین تکلیف نهایی صورت بگیرد.

در صورتی که تعیین تکلیف واگذاری این دو باشگاه با مذاکرات پیش رو به نتیجه نرسد آن وقت تکلیف واگذاری این دو استادیوم به سرخابی‌ها از طریق قرعه‌کشی انجام خواهد شد.

دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خواهان در اختیار گرفتن ورزشگاه شهید کاظمی هستند و این در حالی است که یکی از این دو باشگاه باید ورزشگاه امام رضا (ع) را در اختیار بگیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)