پرسپولیس نیوز :رئیس کانون هواداران تراکتورسازی تبریز با تقبیح اتفاقات فرودگاه تبریز که در آن به بازیکنان پرسپولیس توهین و حمله شد، گفت: ما به هیچ عنوان حرکت چند نفر در فرودگاه تبریز را تایید نکرده و کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی در این حادثه هیچ نقشی نداشته است.

اسماعیل قلیچ‌خانی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس ادعای کرده است روز گذشته تعدادی تماشاگر تراکتورسازی در فرودگاه تبریز حضور یافته و به این تیم توهین کرده است و باید عنوان کنم اولا نباید حرکت انگشت‌شمار تعدادی که هویت‌شان هم مشخص نیست، به پای کل تیم نوشته شود و دوما هیچ مدرکی مبنی بر توهین به افرادی نظیر علی پروین، احمدزاده و یا مرحوم هادی نوروزی نیست و در فیلم منتشرشده نیز چنین چیزی وجود ندارد و بیشتر شبیه کری تماشاگران دارد‌.

وی گفت: در جلسه‌هایی که با لیدرهای تراکتورسازی داشتیم تاکید کردیم که به هیچ عنوان به تیم حریف توهین نشده و تنها تیم تراکتورسازی تشویق شود و باشگاه تراکتورسازی با شرایط امروز خود نباید به هیچ عنوان بهانه‌ای برای محروم شدن از حضور تماشاگرانش دهد‌.

قلیچ‌خانی تاکید کرد: ما به هیچ عنوان حرکت چند نفر در فرودگاه تبریز را تایید نکرده و کانون در این مورد هیچ نقشی نداشته و ما قادر نیستم تمام تماشاگران تراکتورسازی را تک به تک کنترل کنیم. ‌

رییس کانون هواداران تراکتورسازی گفت: توهین احتمالی در فرودگاه تبریز را محکوم می‌کنیم و باید عنوان کنم عده‌ای به دنبال حاشیه‌سازی هستند و همیشه دنبال جنجال‌سازی بوده و افراد حاضر در فرودگاه تبریز قطعا از تماشاگران اصیل و با فرهنگ تراکتورسازی نیستند‌ و هویت آنها برای ما مشخص نیست.

وی افزود: یک بار باید به صورت ریشه‌ای این موضوع حل شود و وقتی در تهران به صورت گسترده به تیم تراکتورسازی و هواداران آن توهین می‌شود و عملا هم هیچ برخوردی با تیم میزبان و هوادارانش نمی‌شود، بازخورد آن به تبریز کشیده شده و شاهد اتفاقات بعدی هستیم‌.

قلیچ‌خانی گفت: امیدواریم شاهد بازی خوبی بین دو تیم باشیم و در مورد ظرفیت تماشاگران تیم مهمان گفتیم قانون ۱۰ درصد می‌گوید و ما حاضریم ۲۰ درصد به تیم مهمان اختصاص دهیم به شرطی که در تهران نیز به ما ۲۰ درصد را بدهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)