پرسپولیس نیوز :رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی گفت: قانون، اختصاص ۱۰ درصد از سکوها به تیم حریف است و پرسپولیس اگر هوادار دارد، بیاورد.

اسماعیل قلیچ‌خانی درباره اقدامات کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی برای دیدار مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: جلسه‌ای برگزار کردیم و شرایط تیم توسط مدیر رسانه‌ای تراکتورسازی هم تشریح شد. در نهایت به این نتیجه رسیدیم که باید از این بازیکنان و سرمربی حمایت شود تا تیم در نیم‌فصل به ساحل آرامش و ثبات برسد. وظیفه هواداران این است که به بازیکنان جوان انگیزه و روحیه بدهند.

وی با اشاره به حواشی پیش آمده در دیدارهای تراکتورسازی و پرسپولیس، خاطرنشان کرد:‌ اتفاقاتی که در تبریز می‌افتد، بازتاب بازی‌های برگزار شده در تهران است. هر طور که در تهران با ما برخورد می‌کنند، در تبریز هم هواداران ما با همان روش به استقبال‌شان می‌روند. هیچ مشکلی از طرف ما وجود ندارد و همه این کارها به رفتار هواداران پرسپولیس و استقلال برمی‌گردد. اگر از توهین و اهانت در تهران پرهیز شود، اینجا هم نمی‌شود. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم که شروع کننده این مسئله نباشیم.

رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی ادامه داد: گاهی اوقات نمی‌شود جوان احساساتی را کنترل کرد. یکی دو نفر نیستند که ما مثل یک بچه خردسال به آنها بگوییم بشینید و فقط تیم خودتان را تشویق کنید؛ ۵۰ هزار نفر آدم را نمی‌شود کنترل کرد. آنها هم جوان هستند و احساساتی می‌شود. البته نمایندگان ما در سکوهای مختلف قول دادند که جلوی این کارها را بگیرد. امیدوارم هواداران پرسپولیس هم با حرکت‌های خودشان، پرشورها راتحریک نکنند.

قلیچ‌خانی در مورد حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در دیدار فردا گفت: قانون، اختصاص ۱۰ درصد از سکوها به تیم حریف است و پرسپولیس اگر هوادار دارد، بیاورد. اگر ۲۰ درصد گنجایش ورزشگاه هوادار دارد، ۲۰ درصد سکوها به آنها می‌دهیم. هر چقدر می‌خواهند به آنها سکو می‌دهیم، اما ما هم عوضش را در تهران و در ورزشگاه می‌خواهیم. سال گذشته زمانی که پرسپولیس به تبریز آمد، ما به استقبال آنها رفتیم، اما در تهران دیدید که چه توهین و اهانتی‌هایی به تیم و هواداران تراکتورسازی شد. طوری با ما رفتار می‌کردند که انگار با دشمن خارجی طرف هستند. به هر حال هواداران ما مثل همیشه به تیم حریف احترام می‌گذارند و در این دیدار هم فقط تیم خودشان را تشویق می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)