پرسپولیس نیوز : رئیس کانون هواداران پرسپولیس گفت کمیته انضباطی باید در جهت احقاق حق هواداران پرسپولیس وارد عمل شود نه برخورد با آن پس از بازی با سپاهان.

حسین فریدونی رئیس کانون هواداران پرسپولیس در گفتگوی اختصاصی با پرسپولیس نیوز با بیان این مطلب افزود: متاسفانه حواشی بازی با سپاهان و درگیری پرسپولیسی ها با مباحث داوری باعث شده باشگاه سپاهان از فضا استفاده کرده و به دنبال رسیدن به چیزهای دیگر هستند.

وی با اشاره به بیانیه باشگاه سپاهان در خصوص هواداران پرسپولیس تاکید کرد: صبوری مدیرعامل پرسپولیس در خصوص حواشی ورزشگاه و سعه صدر او باعث شده تا برخی از آن سواستفاده کرده و فکر کرده اند ما در پی توجیه نتیجه بازی هستیم. این در حالی است که همه مردم بازی را دیدند و هواداران ما علی رغم نتیجه به دست آمده خودشان را برنده بازی می دانند ، همان طور که دیدیم دیروز هم پرسپولیس در بازی فجر نتیجه گرفت.

مسئول کانون هواداران پرسپولیس با بیان اینکه ما به اتفاقات اصفهان معترض هستیم گفت: بدترین برخوردها قبل ، حین و بعد از بازی با هواداران پرسپولیس در ورزشگاه صورت گرفته . چه از نوع بلیط ها که برای خودشان یک مدل و برای ما یک مدل چاپ کردند و چه جایگاهی که برای هواداران ما در نظر گرفتند. هواداران ما در همان جایگاهی مستقر شدند که در بازی ذوب آهن حضور داشتند اما به جای دو جایگاه یک جایگاه به آنها دادند که آن هم پشت فنس ها بود و متاسفم برای این برخورد چرا که این جایگاه شایسته یک انسان هم نیست چه برسد به هوادار هموطن.

وی با اشاره به ضرب و شتم هواداران پرسپولیس گفت: افرادی که در ورزشگاه لباس قرمز داشتند مورد اهانت قرار می گرفتند ، حتی اصفهانی هایی که بر حسب اتفاق لباس قرمز بر تن کرده بودند. بعد از بازی هواداران ما را در یکی دو نقطه از ورزشگاه کتک می  زنند ، دیگر چه کاری می خواستند بکنند که نکردند و الان مدعی شده اند و توپ را در زمین ما می اندازند و نمی دانم قصد دارند چه چیزی را تحت تاثیر قرار دهند. همه مردم بازی را دیدند و با این حرکات نمی توانند اذهان را منحرف کنند.

فریدونی در پایان گفت: اگر قرار باشد وارد این قضایا شویم این ما هستیم که شاکی هستیم و من مصرانه از کمیته انضباطی می خواهم که در جهت احقاق حقوق تضییع شده پرسپولیسی ها حتما در خصوص میزبانی تیم سپاهان تجدید نظر کند. البته این درخواست هیچ ربطی به مردم خوب اصفهان که به حق نه تنها مرکز فرهنگی ایران بلکه مرکز فرهنگی جهان اسلام شناخته می شود ندارد و ما از اصفهانی هایی که از ما پذیرایی خوبی داشتند تشکر می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)