پرسپولیس نیوز: بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان پرسپولیس گفت: بیرانوند نشان داد چرا دروازه‌بان شماره یک ایران است، از اینکه پنالتی را گرفت خیلی خوشحال شدم.

بوژیدار رادوشوویچ، در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی تهران اظهار داشت: واقعا بازی خوبی بود. معلوم بود که ما می‌توانیم برنده بازی شویم، همانطور که قبلا هم این مسئله را ثابت کرده بودیم. ما تیم برتر ایران هستیم و باید چنین بازی‌هایی را ببریم.

وی در خصوص اینکه پس از پایان بازی با میلیچ مدافع استقلال خوش و بش کرده‌ا‌ند گفت: مسئله خاصی نبود به میلیچ که هموطن من است خسته نباشید گفتم و به او گفتم موفق باشید.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: پیروزی در دربی بسیار مهم بود ما نه امتیازی شدیم و با تیم شهر خودرو در صدر جدول قرار داریم. این پیروزی از این جهت بسیار مهم بود. حالا باید برای کسب چهارمین قهرمانی پیاپی پیش برویم.

رادوشوویچ در خصوص پنالتی که بیراونوند از علی کریمی گرفت، گفت: عکس‌العمل بیرانوند خیلی خیلی خوب بود و نشان داد چرا دروازه‌بان شماره یک ایران است، از اینکه بیرانوند پنالتی را گرفت خیلی خوشحال شدم.

وی در پایان گفت: بازی با استقلال تمام شده و حالا تمام تمرکز ما باید روی بازی با سپاهان باشد بازی با سپاهان مثل بازی با استقلال بسیار مهم است و یکی از دیدار‌های سرنوشت ساز در کسب قهرمانی خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)