مرجع خبری پرسپولیس : سال ها پیش، وقتی که خبرنگاری از داوود رشیدی پرسید ” آبی هستید یا قرمز؟”، داوود رشیدی از پاسخ دادن طفره رفت اما…

یکی از عکس های بازی پرسپولیس و الغرافه، نشان داد که داوود رشیدی یکی از تماشاگران ویژه مسابقه پرسپولیس و الغرافه قطر بود.

حضور داود رشیدی در استادیوم آزادی، فی نفسه جالب  است اما این واقعه از حیثی دیگر نیز اهمیت دارد.

داوود رشیدی سال ها پیش در گفتگو با مجله طنز و کاریکاتور، در برابر این سوال که به فوتبال علاقه دارد یا خیر، گفته بود: بله، اتفاقاً من طرفدار پر و پا قرص یکی از همین رنگ ها هستم.

اما وقتی که خبرنگار طنز و کاریکاتور از او پرسید “طرفدار کدام تیم هستید آبی یا قرمز؟”، داوود رشیدی از پاسخ دادن طفره رفت تا به قول خودش دوستداران خودش در تیم رقیب را از دست ندهد.

این گونه شد که کسی نفهمید داوود رشیدی پرسپولیسی است یا استقلالی. اما در بازی پرسپولیس و الغرافه، این راز مگو بالاخره فاش شد!

وقتی مردی که در آستانه هشتاد سالگی است، در یک روز غیرتعطیل به استادیوم آزادی می آید تا پرسپولیس را تشویق کند، می توان ظن قریب به یقین داشت که او پرسپولیسی است.

اگر به جای داوود رشیدی مرتضی احمدی کنار محسن رضایی نشسته بود، می گفتیم که مرتضی احمدی این کاره است و همیشه به ورزشگاه آزادی می آید و آقا مرتضی صریحاً به پرسپولیسی بودن خودش اذعان کرده است، اما داوود رشیدی آن قدرها به استادیوم آزادی نمی آید.

بازی دیروز برای پرسپولیسی ها مهم بود و او هم مثل سایر پرسپولیسی ها در استادیوم آزادی بود!

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)